Galaxy S8 سامسونگ: طراحی یکپارچه، دوربین باکیفیت، مبتنی بر هوش مصنوعی

«لی کیِئونگ-تائه» مدیر مرکز دستگاه‌های موبایلی سامسونگ طی کنفرانسی که روز گذشته برگزار شده بود اعلام کرد پرچمدار بعدی آنها موسوم به Galaxy S8 با هرآنچه که کاربران تاکنون مشاهده کرده‌اند متفاوت است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – او در این کنفرانس توضیح داد این گوشی هوشمند طراحی صاف و صیقلی دارد و همین مسئله به زیبایی آن افزوده است. گوشی هوشمند Galaxy S8 نسبت به پرچمداران کنونی دوربین بسیار پیشرفته‌تری دارد و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی ارایه می‌دهد.

خدمات هوش مصنوعی این گوشی هوشمند مبتنی بر خرید شرکت آمریکایی Viv Labs توسط سامسونگ ارایه می‌شود که این شرکت در اصل بنیانگذار دستیار صوتی Siri اپل هم بوده است. لی به درستی توضیح نداد در جریان همکاری با مرکز Viv Labs چه سرویسی را ارایه می‌دهد.

samsung-galaxy-s8-2

او طی صحبت‌های خود به مشکل Galaxy Note 7 و آتش‌سوزی آن اشاره کرد و توضیح داد در جریان طراحی Galaxy S8 به تمام مسایل ایمنی توجه شده است.

«جِی.کِی. شین» مدیر اسبق مرکز موبایلی سامسونگ که هم‌اکنون یکی از دو مدیرعامل اصلی این شرکت محسوب می‌شود به سهامداران توضیح داد که این شرکت با مقامات قانون‌گذار و کارشناسان خصوصی همکاری‌های گسترده‌ای را آغاز کرده است تا بتواند همه عوامل تاثیر گذار در اتش‌سوزی Note 7 را بررسی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا