گسترش فولاد ۰ – ۲ تراکتورسازی / تی تی ها به صدر رسیدند

قرمزپوشان تبریزی در این دیدار موفق شدند با دو گل تیم آبی پوش تبریز را شکست دهند. گل های این دیدار را ادینیو به ثمر رساند و خودش هم به درجدول گلزنان بالا امد.تراکتورسازی با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد شاگردان قلعه نویی منتظر دیدار پرسپولیس و صنعت نفت خواهند بود تا در صورت شکست قرمزهای تهران صدرنشین بمانند.

موبنا – تراکتورسازی به صدرجدول لیگ برتر رسید. از هفته دهم لیگ برتر و دقایقی قبل دربی تبریز به پایان رسید و تراکتورسازی به صورت موقت صدرنشین لیگ برتر شد.

قرمزپوشان تبریزی در این دیدار موفق شدند با دو گل تیم آبی پوش تبریز را شکست دهند. گل های این دیدار را ادینیو به ثمر رساند و خودش هم به درجدول گلزنان بالا امد.

تراکتورسازی با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد شاگردان قلعه نویی منتظر دیدار پرسپولیس و صنعت نفت خواهند بود تا در صورت شکست قرمزهای تهران صدرنشین بمانند.

گسترش فولاد بازی را بهتر شروع کرد. شاگردان فراز کمالوند از دقایق ابتدایی برای رسیدن به دروازه حریف تلاش کردند و موفق شدند موقعیت هایی نیز روی دروازه حریف ایجاد کنند. با این وجود آنها نتوانستند از موقعیت های استفاده کنند. هرچه از زمان بازی گذشت، تراکتورسازی بهتر حملات گسترش فولاد را خنثی کرد. قرمزپوشان تبریزی که بیشتر چشم به ضدحملات داشتند، روی اشتباه داریوش شجاعیان از حربه خود استفاده کردند و گل برتری را در نیمه نخست به ثمر رساندند. بعد از گل تراکتورسازی بازی تقریبا آرام دنبال شد و ظاهرا دو تیم منتظر پایان نیمه بودند تا شاید در نیمه دوم عملکرد بهتری داشته باشند.

نیمه دوم با شروع توفانی تراکتورسازی همراه بود. شاگردان قلعه نویی پس از اینکه یک موقعیت خوب را از دست دادند، در ثانیه های آغازین نیمه دوم به گل رسیدند و تا حدی نتیجه بازی را مشخص کردند. مصدومیت داریوش شجاعیان، تقریبا خط هافبک گسترش فولاد را از کار انداخت و آبی پوشان پس از تعویض خلعتبری هم عملا نتوانستند کار خاصی روی دروازه تراکتورسازی انجام دهند. از سوی دیگر تراکتوری ها نیز که با دو گل پیش بودند، عجله ای برای حمله کردن نداشتند و بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بودند. آنها به خوبی بازی را کنترل کردند و گسترش فولاد نیز از حملات بی هدف خود نتوانست استفاده کند تا تراکتورسازی با برتری دو بر صفر بازی را به پایان برساند. با این نتیجه تراکتور موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و حالا باید منتظر بازی پرسپولیس و نفت آبادان باشد تا شرایطش در جدول به صورت قطعی مشخص شود.

 منبع: عصرایران 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا