نخستین گوشی هوشمند با فناوری واقعیت افزوده هفته آینده عرضه می‌شود

گوگل در حال کار کردن روی برخی پروژه‌های جالب است که هر کدام از آنها می‌تواند توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند. این شرکت هم‌اکنون یکی از این پروژه‌ها را برای عرضه عمومی آماده کرده است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل پس از موفقیت جهانی خود در معرفی سری گوشی‌های هوشمند Pixel، هم‌اکنون خود را آماده می‌کند تا نخستین گوشی هوشمند جهان مبتنی بر سیستم Project Tango را روانه بازار کند.

گوشی هوشمندی که مجهز به این فناوری عرضه می‌شود Phab 2 Pro لنوو نام دارد. فروش این دستگاه از هفته آینده در تاریخ اول نوامبر در آمریکا آغاز می‌شود و قیمت آن ۴۹۹ دلار اعلام شده است.

lenovo-phab-2-pro-2

گوشی هوشمند Phab 2 Pro لنوو نخستین بار در جریان برگزاری کنفرانس MWC 2016 که مارس امسال در شهر بارسلونا برگزار شده بود، در معرض دید عموم قرار گرفت. در آن زمان لنوو اعلام کرد این محصول در فصل تابستان عرضه می‌شود که البته این اتفاق صورت نگرفت.

lenovo-phab-2-pro-3

چندی پیش تایید شد که این دستگاه با اندکی تاخیر در ماه نوامبر به دست کاربران می‌رسد و با قابلیت متفاوت خود، می‌تواند با همه گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی تفاوت داشته باشد.

فناوری Tango که پیش‌تر با نام Project Tango شناخته می‌شد، یک پلتفرم تثبت موقعیت سه‌بعدی است که می‌تواند نقشه دقیق از محیط پیرامون شما تهیه کند. گوگل با استفاده از این سیستم قصد دارد فناوری واقعیت افزوده (AR) را به گوشی‌های هوشمند بیافزاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا