سری تبلت‌های iPad Air بازنشسته می‌شوند؟

دومین گردهمایی پاییزه اپل هم به پایان رسید و همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، این شرکت مدل جدید رایانه MacBook Pro را معرفی کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گردهمایی برای بسیاری از کارشناسان که اتفاقات مشابه سال‌های قبل را دنبال کرده بودند اندکی عجیب بود. زیرا اپل هر سال پس از معرفی مدل جدید گوشی هوشمند آیفون، در دومین گردهمایی خود از مدل جدید رایانه لوحی iPad هم رونمایی می‌کرد و برای امسال چنین اتفاقی رخ نداد.

در دومین کنفرانس پاییزه سال ۲۰۱۵ میلادی اپل سری تبلت‌های iPad را به طور کامل به‌روز کرد و برای نخستین بار از خانواده جدیدی با نام iPad Pro رونمایی شد. این تبلت عظیم‌الجثه نمایشگر ۱۲.۹ اینچی داشت و از قلم هوشمند Apple Pencil پشتیبانی می‌کرد.

ipad-air-2

چند ماه پس از این اتفاق اپل مدل دیگر رایانه لوحی iPad Pro را با نمایشگر ۹.۷ اینچی عرضه کرد و تا سایز متناسب رایانه‌های لوحی در این سری از محصولات هم ارایه شود. دو سال قبل نیز اپل رایانه لوحی iPad Air 2 را برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار داد.

از زمان عرضه iPad Air 2 هم‌اکنو دو سال می‌گذرد و این شرکت هیچ به‌روزرسانی برای آن در نظر نگرفته است. با پایان یافتن دومین کنفرانس پاییزه اپل، بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی کردند که احتمالا سری تبلت‌های iPad Air برای همیشه کنار گذاشته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا