ادامه اکران «سیانور» با ۳۵ سالن سینما

تعداد سالن های نمایش دهنده «سیانور» در روز پنجشنبه ۶ آبان ماه به ۳۵ سالن سینما رسیده است.

موبنا – اکران فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی در ۳۵ سالن سینما در سراسر کشور ادامه دارد.
فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی که به تازگی در سینماهای کشور اکران شده است، در حال حاضر با ۳۵ سالن سینما در سراسر کشور میزبان مخاطبان خود است.

در حالی که برخی از رسانه ها اشاره کرده اند که از ابتدای اکران «سیانور» دارای ۵۰ سالن سینما بوده ولی این فیلم تا روز سه شنبه چهارم آبان ماه در ۲۷ سالن سینما نمایش داده می شد که در روز چهارشنبه ۵ آبان ماه تعداد سالن های آن به ۳۲ سالن سینما افزایش پیدا کرد. همچنین تعداد سالن های نمایش دهنده «سیانور» در روز پنجشنبه ۶ آبان ماه به ۳۵ سالن سینما رسیده است.

این درحالی است که افزایش سالن ها برای نمایش این فیلم بیشتر در شهرستان ها بوده است و در تهران تنها یک سالن برای اکران «سیانور» اضافه شده است.

قصه «سیانور» در دهه ۵۰ می‌ گذرد و محور اصلی آن زندگی عاشقانه یک زوج است که در آن دوره زمانی به تصویر کشیده می‌شود. این فیلم به بخش هایی از زندگی مجید شریف واقفی نیز می پردازد.

در این فیلم بازیگرانی چون مهدی هاشمی، هانیه توسلی، بابک حمیدیان، بهنوش طباطبایی، پدرام شریفی، رضا مولایی، فرزین صابونی، فریدون محرابی، سارا توکلی حضور دارند.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا