LG G6 پرداخت موبایلی را در همه فروشگاه‌ها ممکن می‌کند

در زمینه سرویس‌های پرداخت موبایلی محدودیتی وجود ندارد و این روزها شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی سراغ این قبیل خدمات رفته‌اند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت PayPal از بزرگترین مراکز ارایه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک در این زمینه فعالیت می‌کند و علاوه بر آن Apple Pay، Android Pay، Samsung Pay و … نیز در این زمینه فعال شده‌اند.
این سرویس‌ها فناوری NFC در گوشی‌های هوشمند را مورد استفاده قرار می‌دهند و البته سامسونگ فناوری متفاوتی را با نام MST به کار گرفته است. این فناوری به کاربران سامسونگ کمک می‌کند به صورت مجازی در همه فروشگاه‌ها از خدمات پرداخت موبایلی بهره‌مند شوند.
lg-g6-2
در آخرین خبرها گفته شده است که ال‌جی در حال کار کردن روی مدل جدیدی از فناوری MST است تا آن را به عنوان سرویس اختصاصی پرداخت موبایلی خود راه‌اندازی کند و با گوشی هوشمند LG G6 این فناوری در اختیار کاربران جهانی قرار بگیرد.
منابع آگاه می‌گویند این شرکت کره‌ای در حال کار کردن روی سرویس اختصاصی پرداخت‌های موبایلی است و البته آنچه که قرار است روانه بازار کند با سرویس مشابه سامسونگ تفاوت دارد. شرکت ال‌جی در حالی سرویس مذکور را به گوشی هوشمند G6 اضافه می‌کند که با مدل کنونی آن یعنی G5 نتوانست توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.
منبع آگاهی که نخواست نامش فاش شود توضیح داد ال‌جی هم‌اکنون مذاکرات خود را با شرکت‌های توسعه‌دهنده خدمات کارت‌های اعتباری به انجام رسانده است و با بانک‌های مختلف وارد همکاری شده است.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا