نماینده جبهه پایداری: وزیر پیشنهادی روحانی باید موضع‌ خود را تغییر داده، توبه کرده و عذرخواهی کند

نوری تأکید کرد که اگر وزیر پیشنهادی علوم بر روی موضع‌گیری قبلی خود درباره حوادث ۸۸ اصرار داشته باشد مجلس در روز رأی اعتماد، کوتاه نیامده و با وی تعارف نخواهد داشت.

موبنا – سیدراضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی درباره معرفی وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان گفت: این وزرای پیشنهادی کارنامه و موضع‌گیری‌های مشخصی دارند و مجلس پس از استماع برنامه‌های آنها و سبک سنگین کردن نسبت آنها با منافع ملی تصمیم خود را در قبال آنها خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نمایندگان اگر به این نتیجه برسند که یک وزیر پیشنهادی اهلیت لازم برای تصدی مسئولیت را ندارد و یا اینکه صرفاً به علت ملاحظات سیاسی به مجلس پیشنهاد شده است کوتاه نیامده و تصمیم مقتضی را در جلسه رأی اعتماد خواهند گرفت.

نوری درباره رأی عدم اعتماد مجلس نهم به فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر پیشنهادی علوم به علت حضور وی در فتنه ۸۸ گفت: اگر واقعاً این مسئله برای ما مسجل شود هیچ تعارفی با کسی نداریم.

وی افزود: اگر فرد مورد نظر در این مدت، موضع‌ خود را تغییر داده، توبه کرده و به اشتباه خود اذعان و اقرار و عذرخواهی کند روی چشم ما قرار دارد ولی اگر بر روی مواضع قبلی خود اصرار داشته باشد رأی ما مشخص است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر وزیر پیشنهادی علوم بر روی موضع‌گیری قبلی خود درباره فتنه ۸۸ اصرار داشته باشد ما نیز در زمینه رأی اعتماد، تصمیم انقلابی خواهیم گرفت.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا