اولین پرواز فرودگاه اراک به عراق انجام شد

اولین گروه از زائران عتبات عالیات استان مرکزی عصر روز چهارشنبه در آیینی فرودگاه اراک را به مقصد نجف اشرف ترک کردند.

موبنا – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد ۱۶۰ نفر از مردم این استان در قالب چهار کاروان زیارتی برای اولین بار از فرودگاه اراک به عراق سفر کردند.

عزیز فیلی اضافه کرد: با هماهنگی های انجام شده با شرکت هواپیمایی آتا و فراهم شدن امکانات مورد نیاز و زیرساخت های لازم برای سرویس دهی به انواع هواپیماهای پهن پیکر در طول شبانه روز، پروازهای فرودگاه اراک به صورت هفتگی از این فرودگاه به مقصد بغداد صورت می گیرد.

وی افزود: در جلسه ای با حضور مدیران دستگاه های ذیربط و مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت، مقرر شد با مدیریت و هماهنگی سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی به هریک از زوّار حسینی(ع) که از طریق خط هوایی فرودگاه اراک عازم عتبات عالیات می شوند، مبلغ هفت میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شود.

فیلی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری های استان مرکزی علاوه بر مدیریت اعطای تسهیلات بانکی به زوار حسینی(ع)، در ارائه خدمات فرودگاهی به مسافران پروازهای هوایی با مدیریت فرودگاه اراک همکاری لازم را برنامه ریزی می کند.

فیلی تصریح کرد: زائران مشتاق عتبات عالیات می توانند برای دریافت بلیط رفت و برگشت به آژانس های مسافرتی در سطح استان و شهر اراک مراجعه کنند.
منبع: ایرنا

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا