منتظر OnePlus 3T باشید

شرکت OnePlus که با گوشی هوشمند OnePlus 3 به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند پرقدرت جهان توجه همه کاربران جهانی را به خود جلب کرد، تلاش می‌کند بار دیگر در کانون توجه قرار بگیرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که از قبل در برخی شایعات گفته شده بود، این شرکت چینی در نظر دارد مدل جدید گوشی هوشمند خود را با امکانات پیشرفته‌تر روانه بازار کند.

برخی مراکز خبری اعلام کردند به دلیل عدم تامین نمایشگرهای AMOLED تولید و فروش گوشی هوشمند OnePlus 3 فعلا متوقف شده است که البته شرکت چینی تولیدکننده این خبر را تکذیب کرد و توضیح داد در ماه‌های آتی فروش این گوشی هوشمند ادامه میابد.

«ایوان بلاس» صاحب حساب کاربری مشهور evleaks@‌ در آخرین گمانه‌زنی‌های خود اعلام کرد این شرکت چینی گوشی هوشمند جدیدی را تولید می‌کند که OnePlus 3T نام دارد و پرچمدار بعدی آنها محسوب می‌شود.

oneplus-3t-smartphone

این گوشی هوشمند نسبت به مدل کنونی ۸۰ دلار گرانتر است و در حالی که گوشی هوشمند OnePlus 3 با امکانات پیشرفته ۴۰۰ دلار قیمت داشت،‌ پیش‌بینی شده است این گوشی جدید با قیمت ۴۸۰ دلار به دست کاربران جهانی برسد.

برای این گوشی هوشمند تراشه Snapdragon 821 در نظر گرفته شده اس و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED با کیفیت full HD، لایه محافظ Gorilla Glass 4 و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا