Galaxy S8 برای نخستین بار در جهان حسگر اپتیکال انگشت دارد

طی چند روز اخیر اخبار فراوان در مورد گوشی هوشمند Galaxy S8 سامسونگ به گوش رسید و این بار منابع آگاه خبرهای جدیدتری را در مورد پرچمدار بعدی محصولات سامسونگ منتشر کردند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه روی شبکه اجتماعی چینی Weibo توضیح دادند این گوشی هوشمند حسگر اپتیکال برای تشخیص اثر انگشت را شامل می‌شود و این نخستین باری است که یک گوشی هوشمند حسگر اپتیکال مخصوص انگشت را در اختیار می‌گیرد.

اگرچه در گزارش‌های اولیه برخی مشخصات مربوط به Galaxy S8 اعلام شده است، ولی سامسونگ هنوز درگیر رفع مشکلات مربوط به Note 7 است و هنوز به درستی مشخص نیست این فبلت به بازار جهانی برمی‌گردد یا خیر.

samsung-galaxy-s8-2

برخی منابع آگاه طی چند روز گذشته اعلام کرده بودند که سامسونگ به فرآیند توسعه و تولید Galaxy S8 سرعت بخشیده است تا از این طریق بتواند مشکلات پیش آمده مربوط به Note 7 را برطرف کند و با پرچمدار بعدی خود بتواند محبوبیت از دست رفته را به دست آورد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود تمام صفحه رویی گوشی هوشمند Galaxy S8 نمایشگر لمسی است و بنابراین محصول مذکور کلید سخت‌افزاری ندارد. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود سامسونگ اسکنر اپتیکال مخصوص تشخیص اثر انگشت را زیر نمایشگر لمسی مخفی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا