چرا بادامکی فامیل مدیرعامل باشگاه را کتک زد؟

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان گفت: به خاطر استفاده آن شخص از برخی الفاظ رکیک لحظه‌ای عصبی شدم و آن اتفاق رخ داد.

موبنا – حسین بادامکی در خصوص اتفافات ظهر دیروز در تمرین سیاه‌جامگان اظهار کرد: در چند روز اخیر تحت فشار بودم و همین موضوع سبب شد تا عصبی باشم. در تمرین روز گذشته متاسفانه دیدم فردی که در صفحه شخصی من از الفاظ رکیک و زننده استفاده کرده از نزدیکان به باشگاه است و این موضوع خیلی ناراحتم کرد.

وی افزود: به هر حال با توجه به فشاری که روی من وجود داشت یک لحظه نتوانستم خودم را کنترل کنم و آن اتفاق افتاد. متاسفم وقتی کسی که از وابستگان مدیرعامل باشگاه است چنین رفتاری می‌کند، واقعا ناراحت‌کننده است. اگر یک هوادار دست به چنین کاری زده‌ بود، قطعا واکنش نشان نمی‌دادم.

کاپیتان سیاه جامگان در خصوص دیدار با نفت تهران نیز تصریح کرد: دیدار سختی داریم، آن‌ها از مربی خوبی مثل علی دایی بهره‌مندند ولی مثل تیم ما در این هفته تمرینات منظمی نداشته‌اند و امیدوارم بتوانیم مردم خوب شهرمان را خوشحال کنیم. از هواداران می‌خواهم که از تیم خود برای دیدار با نفت حمایت کنند تا نتایج خوب سیاه‌جامگان دوباره آغاز شود.

بادامکی درباره اضافه شدن خداداد عزیزی به تیم گفت: به هر حال خداداد نیز از بزرگان فوتبال خراسان و ایران است، قطعا حضورش اتفاق مثبت و مفیدی است که می‌تواند کمک‌حال ما باشد. امیدواریم که مسائل مالی هم حل شود تا بتوانیم با تمرکز کامل و کافی به مصاف رقبای خود برویم و به برتری دست یابیم. قطعا ما بازیکنان هم شخصیت خود را دوست داریم و نمی‌خواهیم که ببازیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم و برای موفقیت می‌جنگیم.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا