بهترین اپ های مخصوص آیفون برای طراحی لوگو (+لینک دانلود)

اگر چه امر طراحی لوگو و انتخاب تناسب میان رنگ ها و نوشته ها، پروسه ای تخصصی است، با این حال اپ هایی وجود دارند که می توانند چنین تجربه ای را حتی برای کسانی که در آن تخصصی نیز ندارند، محقق سازند.

موبنا، رکسانا دانیالی – شرکت های متعددی در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند، اما کار با این برنامه ها نیز در عین راحتی، مقصود شما را برآورده می کنند. اپ هایی که در ادامه معرفی می شوند، مخصوص سیستم عامل آی او اس هستند و با کمک آن ها می توانید ایده خود را به مرحله اجرا دربیاورید.


۱
۱. LogoScopic Studio
اگر به دنبال طراحی لوگو برای کسب و کار خود و یا به هر منظور دیگری هستید، این برنامه به راحتی بر دستگاه آی او اس شما قابل نصب خواهد بود و به سادگی نیز قابل استفاده است. این اپ شامل بیش از ۸۵۰ نمونه لوگو است که می توانید هر کدام از آن ها را مستقیما انتخاب و به سلیقه خود ویرایش کنید. حتی می توان لوگو انتخاب شده را پرینت گرفت. این اپ رایگان است.

download-app-store


۲
۲. Makr
این برنامه نیز برای کسانی که قصد طراحی لوگو دارند و حتی افراد حرفه ای مناسب خواهد بود. در واقع اگر دسترسی به لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی خود نداشته باشید، این اپ ابزاری فوق العاده در گوشی شما به شمار می رود. تنها طراحی لوگو برای کسب و کار مد نظر نیست، حتی می توانید به کمک این برنامه برای مراسم عروسی خود نیز لوگو طراحی کنید! در آخرین نسخه، مشکلات ورژن های قبلی کاملا رفع شده است. این اپ رایگان است.
download-app-store


۳
۳. DesignMantic
DesignMantic برای صاحبان کسب و کار های مختلف که می خواهد لوگویشان حال و هوایی حرفه ای پیدا کند، بهترین گزینه پیش رو خواهد بود. تنها کافی است برنامه را باز کرده، نام کمپانی خود را وارد و کمی صبر کنید. همچنین می توانید طراح مورد علاقه خود را از میان ایده های پیشنهادی برنامه نیز انتخاب کنید. قابلیت ذخیره لوگو و پرینت آن نیز وجود دارد. این برنامه رایگان است.
download-app-store


۴
۴. Jumbo Logo
این اپ نیز همانند اپ های قبلی، ایده های ممکن برای طراحی یک لوگوی خاص را در اختیار شما قرار می دهد. امکان طراحی لوگو توسط افراد متخصص این زمینه نیز وجود خواهد داشت. Jumbo Logo هم به صورت رایگان از اپل استور قابل دانلود است.

download-app-store


۵
۵. Logos by Tweak
این اپ را بر آیفون و یا ایپد خود نصب کرده و با وارد کردن نام مورد نظر خود در قسمت جست و جو، پیشنهاد های برنامه را دریافت کنید. تنها نقطه ضعف این برنامه، تعداد محدود لوگو های موجود است که ممکن است چندان مورد علاقه تان واقع نشود اما به هر حال می تواند به عنوان ابزاری نسبتا مناسب برای یاری رساندن به شما در امر طراحی لوگوی مورد نظرتان مفید واقع شود. Logos by Tweak نیز به صورت رایگان در دسترس است.
download-app-store


۶
۶. Logos for Adobe In Design
Logos for Adobe In Design اپی ساده و سریع است که می تواند نمونه لوگو های متنوعی را به شما پیشنهاد دهد. اگر چه قابلیت ویرایش و شخصی سازی لوگو وجود ندارد، با این حال نمونه های زیادی برای انتخاب از میان آن ها در اختیار کاربر قرار می گیرد. می توانید لوگو انتخاب شده را برای خود ایمیل کرده و یا از طریق آیتونز آن را به لپ تاپ خود انتقال دهید. این برنامه نیز رایگان است.
download-app-store


۷
۷. Designapp
این اپ متفاوت ترین برنامه موجود در این لیست است که امکانات متنوعی را در خود جای داده است. به کمک این برنامه نه تنها می توانید لوگو مورد نظر خود را ویرایش کنید و حتی بسازید، بلکه امکان طراحی بنر، پوستر و تغییرات نگارشی نیز وجود دارد. این اپ بیش از ۶۰۰ فونت و هزاران شکل، آیکون و لوگو را در اختیار شما قرار می دهد. Designapp نیز به صورت رایگان قابل دانلود است.
download-app-store


۸
۸. Adobe Photoshop Express
Adobe Photoshop Express اگر چه همان برنامه طراحی لوگو نیست که انتظارش را دارید اما برای ویرایش عکس در آیفون شما، اپی فوق العاده است. می توانید لوگو خود را پس از طراحی به کمک اپ های دیگر، در این برنامه ادیت کنید و جزئیات مورد نظر را به آن اضافه کنید. Adobe Photoshop Express نیز به صورت رایگان در دسترس است.

download-app-store


۹
۹. Sketch
Sketch نیز یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین اپ های آی او اس برای تبدیل ایده های بکر شما به لوگو های خلاقانه است. استفاده از این اپ بسیار ساده است و هر کسی می تواند با آن کار کند. Sketch برنامه ای رایگان است.
download-app-store


۱۰
۱۰. Color Viewfinder
پیدا کردن برنامه ای ساده و مفید برای بازی با رنگ ها که بتواند به بهترین نحو رنگ آمیزی لوگوی شما را تکمیل کند، بسیار دشوار خواهد بود اما Color Viewfinder به خوبی این نیاز را برآورده می سازد. تعداد زیادی الگوی رنگی زیبا در اختیارتان قرار می گیرد، حتی با تنظیم دوربین گوشی خود بر هر محیطی می توانید رنگ دلخواه خود را برداشته و آن را به لوگوی مورد نظرتان اضافه کنید. Color Viewfinder به صورت رایگان از اپل استور قابل دانلود است.
download-app-store


۱۱
۱۱. Palette
به کمک این اپ می توانید ترکیب رنگ مورد نظر خود را به صورت کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید. Palette بسته ای جامع برای این انتخاب و استفاده از آن در راستای شخصی سازی لوگویتان خواهد بود. این برنامه رایگان است.

download-app-store


۱۲
۱۲. Font Metric
Font Metric برنامه ای کاربردی است که می تواند تمام جزئیات فونت مورد نظر شما را در اختیارتان قرار دهد. این قابلیت برای تمام فونت های برنامه و همچنین آن هایی که دانلود کرده اید نیز وجود دارد. Font Metric اپی رایگان است.
download-app-store


۱۳
۱۳. Font Maker
اگر لوگوی شما شامل نوشته نیز می شود، با کمک این برنامه می توانید فونت ویژه خود را ایجاد کرده و به آن اضافه کنید. استفاده از این اپ بسیار راحت است، ضمن این که به صورت رایگان نیز قابل دانلود خواهد بود.
download-app-store


۱۴
۱۴. Silkscreen
زمانی که طراحی را در لپ تاپتان انجام داده و می خواهید آن را داخل آیفون خود نشان دهید، این اپ به یاری شما می آید. هر ویرایشی که بر لوگویتان اعمال کرده باشید نیز به گوشی منتقل می شود. اگر طراح لوگو باشید و مشتری های زیادی نیز داشته باشید، این اپ همان چیزی است که به دنبالش هستید.
download-app-store


Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا