واتس‌اپ برای برخی کاربران امکان تماس تصویری را برقرار کرد

واتس‌اپ محبوب‌ترین اپلیکیشن ارتباطی آنلاین در سراسر جهان محسوب می‌شود و بیش از یک میلیارد مشترک فعال را تحت پوشش قرار داده است. شرکت توسعه دهنده آن می‌کوشد با افزودن قابلیت‌های جدید بر محبوبیت این اپلیکیشن بیافزاید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – بسیاری از رقبای واتس‌اپ هم‌اکنون امکان برقرار تماس‌های تصویری را برای مشترکان خود فراهم می‌کنند و این اپلیکیشن نیز در تلاش است سرویس مشابه را ارایه دهد.

شرکت واتس‌اپ از ماه‌ها قبل طرح برقراری تماس‌های تصویری را در سیستم داخلی خود آزمایش می‌کرد و هم‌اکنون خبرهای رسیده نشان می‌دهد برخی مشترکان این شرکت قابلیت مذکور را به صورت آزمایشی در اختیار گرفته‌اند.

قابلیت تماس‌های ویدیویی یکی از امکاناتی است که می‌تواند توجه کاربران را به صورت گسترده به خود جلب کند و به اندازه سرویس تماس‌های صوتی واتس‌اپ محبوب شود.

whatsapp-video-call-2

اگر شما قصد دارید در مرحله کنونی قابلیت تماس تلفنی واتس‌اپ را به صورت آزمایشی در اختیار بگیرید، می‌بایست آخرین نسخه آن را روی دستگاه موبایلی خود نصب کنید. فرآیند برقراری تماس تصویری در این ابزار موبایلی مانند تماس صوتی است و با این وجود توجه داشته باشید که اینترنت شما سرعت بالایی داشته باشد.

منابع آگاه می‌گویند واتس‌اپ در ماه‌های اخیر این قابلیت را روی دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و ویندوز آزمایش کرد و هم‌اکنون قصد دارد آن را برای iOS هم امتحان کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا