DTEK60 آخرین گوشی بلک‌بری نیست

چندی پیش منابع آگاه علام کردند بلک‌بری برای همیشه از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند خارج می‌شود و با این وجود شرکت کانادایی امروز با انتشار بیانیه‌ای گوشی هوشمند DTEK60 را به صورت رسمی معرفی کرد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این محصول یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی محسوب می‌شود و به گفته بلک‌بری، مدل قفل نشده آن با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

در حالی که هم‌اکنون گوشی هوشمند DTEK60 وارد بازار جهانی شده است، برخی هواداران بلک‌بری نگران آن هستند که شرکت مذکور برای همیشه از بازار جهانی گوشی بیرون برود. در این راستا «مارتی بیِرد» مدیر عملیاتی بلک‌بری اعلام کرد که DTEK60 آخرین گوشی هوشمند ساخته شده در این شرکت نیست.

blackberry-dtek60-1

او گفت شرکت بلک‌بری در حال آغاز همکاری با شرکای بیشتری است تا بتواند گوشی‌های جدید را توسعه دهد و در این زمینه برخی منابع آگاه پیش‌بینی کرده‌اند که در آینده نه چندان دور گوشی هوشمندی با نام Mercury بلک‌بری روانه بازار می‌شود که روی آن سیستم عامل اندروید ۷ نوغا نصب شده است.

این شرکا در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار با بلک‌بری همکاری می‌کنند و شرکت کانادایی به این نتیجه رسیده است که در زمینه نرم‌افزار با اتکا به سیستم عامل اندروید می‌تواند در بازار جهانی موفق شود. در مجموع می‌توان گفت که بلک‌بری هم‌اکنون قصد خروج از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند را ندارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا