از هم‌اکنون تا هفته آینده ۱۵۰ دلار برای خرید HTC 10 تخفیف بگیرید

گوشی هوشمند HTC 10 پرچمدار محصولات این شرکت تایوانی محسوب می‌شود و یکی از بهترین دستگاه‌های موبایلی موجود در بازار جهانی است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این گوشی هوشمند که مبتنی بر سیستم عامل اندروید روانه بازار شده است، رقبای اندرویدی سرختی را چون Galaxy S7 و Galaxy S7 edge سامسونگ پیش‌ روی خود می‌بیند و به همین خاطر شرکت سازنده تصمیم گرفته است با اعمال سیاست‌ تخفیف، محبوبیت آن را افزایش دهد.

شرکت HTC برای این گوشی هوشمند از فناوری OIS در حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دوربین دیجیتالی بهره برده است و دوربین ۵ مگاپیکسلی سلفی آن هم قابلیت مذکور را دارد. همین مسئله باعث شده است تا HTC 10 یکی از قوی‌ترین دوربین‌های موبایلی موجود را در اختیار داشته باشد.

htc-10-1

به هر حال، شرکت سازنده در آخرین بیانیه خود اعلام کرد از هم‌اکنون تا تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۶ کلیه کاربران جهانی می‌توانند گوشی هوشمند HTC 10 را همراه با یک سال گارانتی رایگان UH OH Protection در اختیار بگیرند. این مسئله به آن معنی خواهد بود که اگر نمایشگر گوشی بشکند،‌ یا حتی دستگاه در آب بیفتد تا ۳۶۵ روز آینده می‌توانید یک گوشی نو تحویل بگیرید. در این فرآیند کاربران می‌توانند از تخفیف ۱۵۰ دلاری شرکت HTC برای خرید گوشی هوشمند مذکور بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا