Apple Pay فصل گذشته ۵۰۰ درصد رشد کرد

شرکت اپل که این روزها روی سیستم پرداخت‌های موبایلی تاکید فراوان دارد در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد سرویس Apple Pay آن طی فصل گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۵۰۰ درصدی داشته است.

موبنا، رضا خواجه‌وند – این طور که اپل توضیح داد، میزان خریدهای انجام شده در سپتامبر امسال از تمام خریدهایی که طی سال گذشته با سرویس پرداخت‌های موبایلی این شرکت انجام شد بیشتر است.

اپل به درستی اعلام نکرد چه عاملی باعث این رشد قابل ملاحظه شده است. با این وجود کارشناسان می‌گویند میزان اعتماد مردم به سرویس‌های پرداخت موبایلی بیشتر شده است و البته به صورت همزمان تعداد بیشتری از فروشگاه‌ها، این سرویس‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهند.

apple-pay-2

شرکت اپل به تازگی همکاری‌های جدیدی را با ۲۴ بانک بزرگ آمریکا آغاز کرد و همچنین سرویس Apple Pay در چین و کشورهای استرالیا و کانادا هم راه‌اندازی شد. این شرکت هم‌اکنون قصد دارد سرویس مذکور را برای کاربران ژاپنی هم ارایه دهد.

توجه داشته باشید که Apple Pay هنوز در بسیاری از نقاط جهان راه‌اندازی نشده است و این شرکت تصمیم دارد با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر، خدمات پرداخت موبایلی خود را گسترده‌تر کند.

دکمه بازگشت به بالا