باران و تندباد فردا در شمال و جنوب استان تهران

ایستگاه های هواشناسی ورامین و فیروزکوه- امین آباد با ۲۴ و منفی ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

موبنا
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: آسمان استان فردا چهارشنبه نیز ابری ،گاهی همراه با بارش باران و وزش باد و در بخش های جنوبی و احتمال تندباد موقتی پیش بینی می شود.
[باران و تندباد فردا در شمال و جنوب استان تهران]

از اداره کل هواشناسی استان تهران آسمان استان امروز و فردا نیز ابری ،گاهی همراه با بارش باران و وزش باد و در بخش های جنوبی با احتمال تندباد موقتی پیش بینی می شود.

براساس این گزارش عمده بارش ها در ارتفاعات شمالی استان و به صورت برف و باران خواهد بود و از اواخر چهارشنبه به تدریج از میزان ابرناکی کاسته می شود همچنین در روز پنجشنبه در پاره ای نقاط استان گرد و غبار خواهیم داشت.

این گزارش حاکی است کمینه و بیشینه دمای شهر تهران طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه به ترتیب (۱۱ و ۱۷)، (۱۱ و ۱۷) و (۱۲ و ۲۰) درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

همچنین ایستگاه های هواشناسی ورامین و فیروزکوه- امین آباد با ۲۴ و منفی ۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وضعیت بارندگی طی این مدت نیز در ایستگاه های هواشناسی لواسان (۳ میلیمتر)، آبعلی (۲میلیمتر)، اقدسیه (۱٫۸میلیمتر)، شهریار (۰٫۹میلیمتر)، مهرآباد (۰٫۴میلیمتر)، چیتگر (۰٫۲میلیمتر)، دماوند ( ۰٫۰۱میلیمتر) و فرودگاه امام خمینی (ره) و دماوند (هر دو با ۰٫۰۱ میلیمتر) به ثبت رسیده است.

* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.

 منبع: ایرنا 

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا