وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش: ۴۰ سال معلم و فرهنگی بودم

شعار من این است که مدرسه زیر بنای توسعه هم جانبه در کشور است و به همین دلیل باید نگاه به معلم نگاه کارمند نباشد معلم نباید برای حل مشکلات خود پشت در اتاق ها باشد. اگر معلم حداقل‌های معیشتی را نداشته باشد، کلاس درس دغدغه اصلی او نخواهد بود.

موبنا – وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باتاکید بر پرهیز از سیاست‌زدگی در امر تعلیم و تربیت گفت: سیاست‌زدگی برای تعلیم و تربیت سم است و تنها معیار همکاری با من، تعهد و تخصص و اعتقاد به برنامه‌های اعلام شده است.

فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های صنفی انجمن اسلامی معلمان، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، کانون صنفی معلمان، کانون مدرسان دانشگاه فرهنگیان، سازمان فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه، سازمان معلمان و شاخه فرهنگیان حزب ندی که شامگاه دیروز (دوشنبه ۳ آبان) برگزار شد، گفت: بر خلاف برخی اظهار نظر های نادرست من سابقه چهل ساله حضور در آموزش و پرورش دارم و خاطرات و تجربه‌های خوبی از تدریس درسهایی مانند جبر ، ریاضی حرفه و فن و مدیریت و معاونت مدرسه دارم و به دلیل حضور مان در مدارس به خوبی نسبت به مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان آگاهی دارم .

دانش آشتیانی با بیان این که شعار و وعده مشکل گشای آموزش و پرورش نیست گفت: همه باید کمک کنند تا آموزش و پرورش به یک دغدغه ملی تبدیل شود.

وی افزود: من در پیگیری مطالبات و حل مشکلات و بودجه‌گیری و افزایش اعتبارات فردی نکته سنج هستم.

دانش آشتیانی گفت: شعار من این است که مدرسه زیر بنای توسعه هم جانبه در کشور است و به همین دلیل باید نگاه به معلم نگاه کارمند نباشد معلم نباید برای حل مشکلات خود پشت در اتاق ها باشد. اگر معلم حداقل‌های معیشتی را نداشته باشد، کلاس درس دغدغه اصلی او نخواهد بود.

گزینه سکانداری وزارت آموزش و پرورش بر تمرکز زدایی از ستاد و افزایش اختیارات تاکید کرد و گفت: من اعتقاد دارم مدیر مدرسه باید اختیار داشته باشد و مدرسه باید از فضای دلمردگی و خالی از نشا ط فاصله بگیرد.

دانش باتاکید بر پرهیز از سیاست‌زدگی در امر تعلیم و تربیت گفت: سیاست‌زدگی برای تعلیم و تربیت سم است و تنها معیار همکاری با من تعهد و تخصص و اعتقاد به برنامه‌های اعلام شده است.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا