دستگیری ۱۲۰ نفر از اراذل و اوباش در پاتک شبانه پلیس تهران

اجرای طرح های برخورد با اراذل و اوباش موجب شده تا دیگر به مانند گذشته اراذل سطح یک و ۲ نداشته باشیم و اغلب این افراد که تحت عنوان اراذل و اوباش به دام می افتند؛ اراذل سطح ۳ که تحت عنوان مزاحمان نوامیس و مخلان نظم و امنیت عمومی تلقی می شوند،هستند.

موبنا – رییس پلیس پایتخت از عملیات های ضربتی پلیس امنیت عمومی پایتخت، برای دستگیری ۱۲۰ نفر از اراذل و اوباش شهر تهران خبر داد و گفت:طرح های پلیس جهت افزایش احساس امنیت شهروندان و ایجاد امنیت پایدار صورت می گیرد.

سردار حسین ساجدی نیا بااشاره به اینکه پلیس امنیت عمومی پایتخت ضمن اجرای طرح گسترده برخورد با اراذل و اوباش ،موفق به دستگیری متهمانی در این زمینه شده است، گفت: ۸۰ درصد از متهمان دستگیر شده ، سابقه دار بوده و به کرات توسط ماموران دستگیر شده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخورد با مخلان نظم عمومی از دغدغه های اصلی و مطالبات به حق شهروندان است، تیم های عملیاتی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، طی چند روز گذشته با شناسایی مناطق آلوده و پاتوق های اراذل و اوباش موفق به دستگیری ۱۲۰ شرور شده است.

سردار ساجدی نیا، با اشاره به اینکه این طرح ها از سری جدید عملیات های پلیس تهران بزرگ در سال جاری است، گفت:طی هماهنگی های انجام شده با مقام قضائی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی می شوند و امیدواریم با مساعدت مسئولان دستگاه قضا و با صدور احکام قضائی مناسب، به جرایم آنها رسیدگی شود.

نوشته های مشابه

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه برخی از اوباش دستگیر شده که از شهر تهران متواری و حتی برای اینکه از خود ردی به جا نگذارند در خارج از کشور به سر می بردند تصریح کرد:این افراد غافل ار اینکه ماموران پلیس پایتخت با اشراف اطلاعاتی تمامی فعالیت آنان را رصد می کنند پس از بازگشت به کشور و حضور در پاتوق ها و مخفیگاهایشان در نهایت با اجرای این طرح، شب گذشته به دام افتادند.

وی با بیان اینکه در میان افراد دستگیر شده متهمانی هستند که به تازگی از زندان آزاد شده و اقدامات مجرمانه خود را از سرگرفته اند، افزود: پلیس در اجرای این طرح ها به ۸۰درصد از برنامه ها و اهداف پیش بینی شده خود نائل آمده است.

وی با اشاره به تاثیر اجرای اینگونه طرح ها اظهار داشت:اجرای طرح های برخورد با اراذل و اوباش موجب شده تا دیگر به مانند گذشته اراذل سطح یک و ۲ نداشته باشیم و اغلب این افراد که تحت عنوان اراذل و اوباش به دام می افتند؛ اراذل سطح ۳ که تحت عنوان مزاحمان نوامیس و مخلان نظم و امنیت عمومی تلقی می شوند،هستند.

سردار ساجدی نیا، خاطرنشان کرد: مردم عزیر بدانند ماموران خدوم مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به صورت شبانه روزی در تلاشند تا امنیت پایدار و احساس امنیت را در شهر تهران افزایش دهند.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان، ضمن تشکر از همکاری مستمر شهروندان در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت، گفت: اجرای این گونه طرح ها همچنان ادامه دارد و پلیس با اجرای این طرح ها کماکان با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می کند ؛ به همین منظور شهروندان می توانند از طریق سامانه ۱۱۰ و یا با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس پایتخت، شکایات و نظرات خود را ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا