پلیس: تکذیب دستگیری داعشی‎ها و کشف بمب در رفسنجان

اگر در مرزهای ما از گروه‎های داعش، تکفیری و وهابی قصد تعرضی وجود داشته باشد و وارد مرزها شوند، نیروهای امنیتی هرگز اجازه نفوذ نمی‎دهند و همواره آماده هستند.

موبنا – فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: دستگیری اعضای گروه داعش و یا کشف بمب در این شهرستان کذب و شایعه است.

نصرالله عباسی صبح امروز در نشست خبری در محل ستاد فرماندهی انتظامی در مورد نشر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری اعضای گروه داعش و یا کشف بمب در این شهرستان اظهار داشت: این مطالب کذب و شایعه است.

وی با بیان اینکه کشور ما امن‎ترین مرزها را دارد، بیان داشت: اگر در مرزهای ما از گروه‎های داعش، تکفیری و وهابی قصد تعرضی وجود داشته باشد و وارد مرزها شوند، نیروهای امنیتی هرگز اجازه نفوذ نمی‎دهند و همواره آماده هستند.

عباسی تصریح کرد: کشف مواد مخدر در مسیر احمدآباد دأفه و دستگیری تعدادی قاچاقچی و همچنین توقیف خودروهای حمل افاغنه غیرمجاز در مسیر سبب نشر اینگونه شایعات شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: عملیات کشف موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان همیشه انجام می‎شود و یکی از دلایل این شایعات همین عملیات گسترده‎ای بود که نیروها اجرا کردند.

وی افزود: برای دستگیری افاغنه غیر مجاز در شهرستان عملیات‎هایی در محور کبوترخان، سرچشمه و احمدآباد انجام، دو دستگاه خودرو توقیف و ۱۵۰ اتباع افاغنه غیر مجاز دستگیر شده است.

عباسی در ادامه با اشاره به موضوع کودک‎آزاری در رفسنجان که روز گذشته اخبار آن منتشر شد، عنوان کرد: پرونده این اتهام در کلانتری ۱۱ مطرح شد و ما مجدانه پیگیر آن هستیم.

وی گفت: این موارد بر اثر مصرف مواد مخدر به ویژه روان‎گردان‏‎ها ایجاد می‎شود و در خانواده‎های با والدین معتاد که هیچ مسؤولیتی ندارند و به هر قیمت به دنبال تهیه مواد هستند، رخ می‎دهد.

عباسی خاطرنشان کرد: باید همگی در موضوع کاهش آسیب‎های اجتماعی دست به دست هم دهند و در کارهای جنبی مشارکت داشته باشند.

 منبع: فارس

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا