پیروانی و خطیبی گزینه‌های دستیاری کی‌روش

شهرام دبیری درباره توافق نهایی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال و ادامه فعالیت این مربی پرتغالی با بیان مطالب فوق اظهار کرد: من از اول هم گفته بودم که امیدوارم کی‌روش می‌ماند. او مربی بزرگی است و حتی کمیته فنی فدراسیون هم ادامه فعالیتش را تایید کرده بود. با این حال تنش‌هایی ایجاد و برداشت‌های …

شهرام دبیری درباره توافق نهایی کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال و ادامه فعالیت این مربی پرتغالی با بیان مطالب فوق اظهار کرد: من از اول هم گفته بودم که امیدوارم کی‌روش می‌ماند. او مربی بزرگی است و حتی کمیته فنی فدراسیون هم ادامه فعالیتش را تایید کرده بود. با این حال تنش‌هایی ایجاد و برداشت‌های دیگری شد که خوشبختانه در نهایت همه چیز حل شد.

وی ادامه داد: کی‌روش مربی کاربلدی است و ما تاکنون هیچ مربی‌ای در این سطح در ایران نداشته‌ایم. او سرمربی تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بوده و در منچستریونایتد هم دستیار فرگوسن بوده است. هرچند نتایج تیم ملی در آینده قابل پیش بینی نیست ولی کی‌روش در حال حاضر بهترین گزینه برای ایران است. در صورتی که از این مربی حمایت شود و بازیکنان هم همت کنند، چشم انداز تیم ملی روشن خواهد بود.

دبیری درباره بررسی برنامه چهار ساله کی‌روش در جلسه هیات رئیسه هم خاطرنشان کرد: قرار است روز هفدهم اردیبهشت ما جلسه هیات رئیسه در مشهد برگزار شود. در این جلسه تمامی موارد مرتبط با تیم ملی از جمله برنامه‌های تیم و دستیاران کی‌روش و سرپرست را مشخص خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ در پایان درباره گزینه‌های دستیاری کی‌روش، تاکید کرد: من قبلا رسول خطیبی را به عنوان گزینه دستیاری مطرح کرده بودم. افشین پیروانی هم گزینه خوبی است. به نظرم این دو مربی، گزینه‌های خوبی برای مربیگری در تیم ملی هستند ولی باید این مسئله در هیات رئیسه بررسی شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا