عیب بزرگ مورینیو از زبان ژاوی

کاپیتان سابق بارسلونا براین باور است که حضور مورینیو و گواردیولا به پیشرفت فوتبال انگلیس و لیگ جزیره کمک خواهد کرد. او از عیب بزرگ مورینیو سخن به میان آورد.

موبنا – به‌ گزارش ‌ دیلی میرر، هدایت دو تیم بزرگ شهر منچستر را دو مربی بزرگ و صاحب سبک به نام های پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو بر عهده دارند. حضور این دو مربی سرشناس در لیگ جزیره باعث شده تا این رقابت‌ها از جذابیت و حساسیت زیادی برخوردار باشد. ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا تاکید کرد که حضور ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در منچستر یونایتد و منچسترسیتی باعث پیشرفت لیگ جزیره می شود.

او گفت‌: گواردیولا و مورینیو از بهترین مربیان جهان هستند. هر دو مربی تفکر پیروزی دارند و تنها به قهرمانی و برنده شدن فکر می کنند. بدون شک رقابت این دو مربی بزرگ کمک زیادی به پیشرفت فوتبال انگلیس و لیگ برتر انگلیس خواهد کرد.
کاپیتان سابق بارسلونا ادامه داد: اما مورینیو یک عیب دارد و آن اینکه وقتی شرایط بر وفق مراد او نیست و تیمش بد نتیجه می‌گیرد دیگر وارد مسائل حاشیه‌ای می شود و فوتبال به میدان جنگ برای او تبدیل می‌شود. او در رئال مادرید چنین فضای را به وجود آورد و امیدوارم که در لیگ جزیره چنین چیزی را تکرار نکند.

ژاوی درباره این سوال که آیا منچستر یونایتد با مورینیو شانس قهرمانی دارد، این گونه پاسخ داد: من براین باور هستم که شانس منچستر یونایتد برای قهرمانی در لیگ جزیره کم است، اما این شانس را دارد که در جام اتحادیه یا جام حدفی قهرمان شود. منچستریونایتد می‌تواند جزو چهار تیم برتر قرار گیرد. در فصل جابجایی زمستانی مورینیو این فرصت را دارد که تیمش را تقویت و بازیکنانی را که دوست دارد جذب کند.

او در پایان گفت‌: با وجود این که منچسترسیتی امتیازات زیادی با گواردیولا از دست داده و در سه دیدار اخیر خود ناامید کننده ظاهر شده، اما بر این باور هستم که بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد. او بدون شک این توانایی را دارد که به نتایج بد تیمش پایان دهد.

منچسترسیتی با ۲۰ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس جای دارد، این درحالی است که منچستریونایتد تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده و در دیدار اخیر خود با چهار گل برابر چلسی تن به شکست داد تا انتقادات از سرمربی پرتغالی این تیم زیاد شود.

 منبع: ایسنا 

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا