هیچ‌کس بهتر از قلعه‌نویی برای استقلال نیست

محمد نوازی درمورد کم شدن شانس قهرمانی استقلال و همچنین کسب سهمیه گفت: استقلال نباید بابت گرفتن سهمیه آسیا ناامید باشد. هنوز سه بازی باقی‌مانده و من به‌عنوان یک استقلالی از تیمم حمایت خواهم کرد. طبیعتا از این شرایط ناراحت هستم، ولی من هیچ‌وقت بدِ استقلال را نمی‌خواهم. وی در خصوص انتقادهای برخی از پیشکسوتان …

محمد نوازی درمورد کم شدن شانس قهرمانی استقلال و همچنین کسب سهمیه گفت: استقلال نباید بابت گرفتن سهمیه آسیا ناامید باشد. هنوز سه بازی باقی‌مانده و من به‌عنوان یک استقلالی از تیمم حمایت خواهم کرد. طبیعتا از این شرایط ناراحت هستم، ولی من هیچ‌وقت بدِ استقلال را نمی‌خواهم.

وی در خصوص انتقادهای برخی از پیشکسوتان استقلال از امیر قلعه‌نویی تأکید کرد: من در این چند وقت هر حرفی درمورد قلعه‌نویی یا استقلال زدم، متأسفانه بعضی‌ها آن‌را طور دیگری برداشت کردند. حالا می‌خواهم بگویم که طرفدار استقلال هستم و به هیچ عنوان نمی‌خواهم درمورد این تیم منفی صحبت کنم.

نوازی خاطرنشان کرد: من از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کنم و برایم اصلا مهم نیست که دیگران درموردم چگونه فکر می‌کنند. همه من را می‌شناسند و دیدید که قبلا هم حرف‌هایم را درمورد استقلال زدم. حالا دوست دارم از تیم محبوبم حمایت کنم، چون فصل تمام نشده و استقلال می‌تواند سهمیه آسیا بگیرد.

بازیکن پیشین استقلال درمورد اینکه خیلی‌ها معتقدند سرمربی این تیم باید برای فصل آینده تغییر کند، گفت: امیر قلعه‌نویی مربی باتجربه‌ای است. او می‌تواند شرایط تیم را عوض کند، هرچند باید استقلال برای فصل آینده از لحاظ بازیکن تقویت شود. نظر من این است که قلعه‌نویی فصل بعد هم سرمربی استقلال خواهد بود و من از این موضوع مطمئنم. هیچ‌کس بهتر از او نمی‌تواند استقلال را بچرخاند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا