ریش و سیبیل برای مرد شدن کافی است یا …..

مشکل دنیای امروز این است که مردان سرکارند و پیرمردها هم یا با ذهنیت این که دوره آن ها منقضی شده به پارک رفته اند یا این-که مجدد به سرکار برگشته اند یا در اتاق های هیات مدیره به سر می برند.

موبنا – حالا زن ها مربیان پسران شده اند و دوره پیش دبستانی و دبستان را هم پسرها تحت تعالیم آنان بسر می برند. مادرها نقش بلامنازع در تربیت را دارند و این نقش ایفا کردن افراطی تا سطح دانشگاه و انتخاب شغل هم ادامه می یابد.
سهیل رضایی در مراسم رونمایی از مستند “پله آخر مرد شدن ” که توسط رابرت بلای چهره شناخته شده در حوزه روانشناسی تحلیلی اشاره شده است با اشاره به موضوعات مذکور از رابرت بلای نقل قول می کند که برای مرد شدن فرزندان پسر نیاز به حضور فیزیکی مرد در زندگی شان دارند.مادرها باید تربیت پسران را به پدران شان و یا به مردی واگذار کنند.

معضلاتی چون بی هدفی، بی انگیزگی در زندگی، به تاخیر انداختن ازدواج یا بچه دار شدن،ناتوانی در گرفتن مسولیت زندگی، یا انداختن تقصیر تصمیمات بر عهده دیگران، انجام کارهای خطرناک، ورود به گروه های ضداجتماعی ،حس بی ارزشی و در نتیجه رو آوردن به اعتیاد برای جبران مردانگی که افراد درون خود حس نمی کنند، همه حکایت از نبودن حضور پدر در زندگی است.

سهیل رضایی توصیه کرد همه مردان بالای سی سال، مادران و پدران دارای فرزندان پسر باید حتما پله آخر مرد شدن را ببینند و توصیه های آن را جدی بگیرند.چون پس از شنیدن این مجموعه است که درمی یابیم مرد شدن به سیبیل و ریش ختم نمی شود و مردان ممکن است به خاطر دلایلی که در این مستند ارائه می شود به سن پنجاه سالگی هم برسند ولی حس مردانگی نداشته باشند.

مستند دوبله شده “پله آخر مرد شدن ” را می توانید اکنون از بنیاد فرهنگ زندگی به آدرس اینترنتی www.bonyadonline.ir تهیه نمایید یا با شماره ۳-۸۸۵۲۴۱۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا این مستند را در اختیارتان بگذارند.

 منبع: عصرایران

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا