Pixel گوگل یک ساعت زیر آب دوام آورد (+عکس)

گوشی هوشمند Pixel گوگل برخلاف بیشتر پرچمداران امروزی که از استانداردهای مختلف ضدآب پشتیبانی می‌کنند، قابلیت توانمندی را شامل نمی‌شود تا با آن بتوان سفرهای زیردریایی انجام داد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوگل برای این گوشی هوشمند استاندارد ضعیف IP53 را در نظر گرفته است که بر اساس آن، دستگاه می‌تواند در مقابل اندک آبی که روی آن می‌ریزد مقاومت نشان دهد.

گوشی هوشمند آیفون ۷ اپل که استاندارد قوی‌تری دارد می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب دوام بیاورد و مشکلی برای آن ایجاد نشود. با این وجود نتایج حاصل از یک بررسی عملی نشان داد اگر گوشی هوشمند Pixel گوگل به مدت یک ساعت زیر آب بماند، مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد.

google-pixel-2

گروهی از کارشناسان در این آزمایش گوشی هوشمند Pixel را به مدت یک ساعت در یک کاسه آب قرار دادند. البته باید توجه داشت این حجم از آب فشار زیادی را شامل نمی‌شود و به همین خاطر نمی‌توان با اطمینان گفت اگر Pixel زیر دریا هم برود، یک ساعت دوام می‌آورد.

google-pixel-3

در تصویر ویدیویی که هم‌اکنون روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است مشخص شد زمانی که این گوشی هوشمند پس از گذشت یک ساعت از کاسه آب بیرون می‌آید، بدون هر گونه مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا