هندزفری وایرلس Aero FLUX (+عکس)

کمتر کسی پیدا می شود که استفاده از هندزفری های قدیمی تر را به نسل جدید وایرلس آن ها ترجیح دهد، از این رو یکی دیگر از انواع با کیفیت هندزفری های بلوتوثی را معرفی خواهیم کرد.

موبنا، رکسانا دانیالی – Aero FLUX علاوه بر ظاهر صیقلی و اندازه جمع جو خود، از قابلیت وایرلس بودن نیز برخوردار است. بدنه آلومینیومی نه تنها سبب استحکام و کاهش وزن Aero FLUX شده است، بلکه احساسی از مدرنیته را نیز به مخاطب انتقال می دهد. این هندزفری در سه رنگ مختلف ساخته شده است که امکان جور شدن با سیلقه های متفاوت را فراهم می آورد، بهره مندی از سیستم اتصال بلوتوث به گوشی همراه نیز امکان پخش با کیفیت موسیقی از هر دستگاهی را در اختیار شما قرار می دهد کافیست دستگاه مورد نظر بتواند از طریق بلوتوث به هندزفری متصل شود. همچنین توانایی اتصال به دو دستگاه نیز وجود دارد (هر دستگاه به یکی از گوشی ها). تقویت صدا در Aero FLUX دو برابر بیشتر از هندزفری های معمولی است.
زمانی که هندزفری ها داخل گوش نباشند، به طور خودکار موسیقی را در حالت توقف نگه می دارند. علاوه بر این ها، میکروفون کار گذاشته شده در آن ها، امکان پاسخ دهی به تماس های ورودی و حتی برقراری تماس با هر کس که بخواهید را فراهم می کند. باتری قابل شارژ نیز تا ۴ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی خواهد کرد.
Aero FLUX 89 دلار قیمت دارد.

۲

۱

۳

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا