سه‌شنبه آینده جلسه رای اعتماد به ۳ وزیر پیشنهادی برگزار می شود

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی علوم، ورزش و آموزش و پرورش سه‌شنبه اعلام وصول خواهد شد.

موبنا – بهروز نعمتی اظهار کرد: ساعت یازده و نیم امروز صبح آقای دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور نامه‌ای را از طرف رئیس جمهور برای آقای لاریجانی آورند که در این نامه آقایان دانش آشتیانی، صالحی امیری و سلطانی‌فر به عنوان وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارشاد و ورزش جوانان معرفی شده بودند.

وی افزود: در این نامه رزومه کاری و برنامه آقایان صالحی امیری و سلطانی‌فر وجود داشت اما برنامه و رزومه کاری آقای دانش آشتیانی ارائه نشده بود؛ لذا از آقای امیری خواهش کردیم پیش از پایان جلسه علنی امروز (یکشنبه) برنامه و رزومه کاری ایشان را ارائه کنند اما این نامه دیرتر به ما تحویل شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه و رزومه کاری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حدود ساعت ۱۵ به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده گفت ان‌شاءالله نامه معرفی سه وزیر پیشنهادی در جلسه علنی پس فردا (سه‌شنبه) اعلام وصول خواهد شد.

نعمتی در پایان گفت که طبق آیین نامه داخلی مجلس یک هفته بعد از اعلام وصول نامه وزرای پیشنهادی جلسه رای اعتماد برگزار می شود و بر همین اساس سه‌شنبه آینده جلسه رای اعتماد به آقایان دانش آشتیانی، صالحی امیری و سلطانی‌فر برگزار خواهد شد.

 منبع: ایسنا 

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا