«یک و یک» از شبکه «جم» شکایت کرد

مدیر گروه صنایع غذایی«یک ویک» در واکنش به تبلیغات غیرقانونی «جم» از محصولات این شرکت، گفت که این گروه صنایع غذایی از دست‌اندرکاران شبکه ماهواره‌ای مذکور به طور رسمی شکایت کرده‌اند.

موبنا – حمید فهندژ سعدی مدیر گروه صنایع غذایی«یک و یک» در گفت‌وگویی در واکنش به تقلای شبکه ماهواره‌ای «جِم» در تبلیغ برخی از محصولات این گروه بزرگ صنایع غذایی گفت :دوستان ما اطلاع داده بودند که تبلیغاتی از محصولاتمان در شبکه جم پخش می‌شود. ابتدا آن را باور نکردیم اما وقتی فیلم ضبط شده این تبلیغات را که از شبکه مذکور در حال پخش بود، مشاهده کردیم، متعجب شدیم.

وی با اشاره به اقدام غیرحرفه‌ای و خودسرانه شبکه جم در تبلیغ محصولات «یک و یک» افزود: گروه صنایع غذایی «یک‌ویک» هیچگونه تماس و درخواستی برای تبلیغ محصولات خود از شبکه جم نداشته است و این شبکه به صورت خودسر از محصولات یک و یک تبلیغ می‌کند.

مدیر گروه صنایع غذایی «یک‌ و یک» به وضعیت نامطلوب اقتصادی شرکت در تامین اعتبار و بودجه‌ جاری اشاره کرد و گفت که هم‌اکنون و در ماه‌های اخیر روند تعهدات مالی شرکت با افراد حقیقی و حقوقی دچار اخلال شده است و ما چگونه می‌توانیم در این وضعیت، مبلغی سنگین را بابت تبلیغ از این شبکه ماهواره‌ای اختصاص دهیم.

بر اساس این گزارش، چندی پیش نامه‌ای به امضای سعید کریمیان مدیر شبکه ماهواره‌ای جم خطاب به عوامل تولیدان این شبکه، آشکار شد؛ کریمیان در این نامه اعلام کرد که به دلیل کیفیت پایین سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده، دستمزدهای ماهانه را قطع کرده و از این پس با همه‌ افراد حاضر در این شبکه به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند. انتشار این نامه «سراب» شبکه ماهواره‌ای جم را آشکارتر کرده است.

سعدی مدیرگروه صنایع غذایی «یک و یک» همچنین تاکید کرد: رفتار غیرحرفه‌ای و خودسرانه شبکه جم صرفا در راستای پروژه «اعتباربخشی» به خود صورت می‌گیرد.مدیران این شبکه صرفا برای اعتبار بخشی به هویت ساختگی از دست رفته خود، اقدام به این رفتار می‌کنند و درصدد انحراف افکار عمومی از واقعیات پشت پرده این شبکه هستند.

وی با اشاره به اقدامات قانونی این شرکت در برابر رفتار غیرحرفه‌ای شبکه جم، اعلام کرد: شرکت «یک و یک» شکایتی را تقدیم امور بین الملل دادگستری کل کشور داشته که این پرونده در حال پیگیری است.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا