قاب متفاوت آیفون ۷ (+عکس)

گوشی های هوشمند اپل از تنوع زیادی در قاب، بامپر و کیس های موجود بهره مند هستند. این تنوع حتی به اندازه ای است که گاهی اوقات شاهد تولید قاب هایی متفاوت برای این دسته گوشی های همراه هستیم.

موبنا، رکسانا دانیالی – یکی از این قاب ها که برای آیفون ۷ طراحی و ساخته شده است، Mod-3 Alt نام دارد. اما تفاوت این مورد با دیگر قاب های تولید شده برای آیفون ۷ چیست؟ می توانید با کمک آن گوشی همراه خود را هر جایی که می خواهید نصب کنید!
سری Alt نیز همانند بیشتر محصولات این شرکت، از ظاهری مدرن و زیبا برخوردار است که طراحی ایکس مانند پشت آن، جزئیات بیشتری از گوشی هوشمندتان را به نمایش می گذارد. این قاب در پنج رنگ مختلف ساخته شده است که طبق رنگ آیفون ۷ خود، می توانید رنگ مناسب آن را انتخاب کنید. علاوه بر این لازم نیست نگران محافظت از گوشی خود باشید چرا که برخلاف ساختار ساده، آلت با برخورداری از چهارچوب ایکس مانند و بامپر های کار گذاشته شده در هر چهارگوشه، به خوبی از گوشی شما محافظت می کند اما به هر حال نباید آن را با قاب های سرسخت مقایسه کرد.
این قاب از حضور یک هسته مغناطیسی نیز بهره می برد که به شما اجازه نصب گوشی بر هر سطح صافی از جمله دیوار و آینه را می دهد و می توانید تسلط بیشتری حین انجام کار های دیگر بر گوشی تان داشته باشید. از همین ویژگی برای اتصال گوشی به دریچه های داخل خودرو نیز می توانید استفاده کنید.
Mod-3 Alt، ۳۹٫۹۹ دلار قیمت دارد.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا