اینستاگرام هم پخش زنده تصاویر ویدیویی را فراهم می‌کند

بر اساس گزارشی که از سوی یک منبع آگاه روسی منتشر شده است مشخص شد شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد دارد به زودی سرویس پخش زنده تصاویر ویدیویی را راه‌اندازی کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – اینستاگرام در حال کار کردن روی قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد تصاویر ویدیویی زنده و مستقیم را از طریق اپلیکشن آن پخش کنند.

این شبکه اجتماعی به دیگر پلتفرم‌ها از جمله پریسکوپ، فیسبوک و اسنپ‌چت می‌پیوندد که هم‌اکنون سرویس مذکور را در اختیار مشترکان خود می‌گذارند.

خبرگزاری روسی T Journal گزارش داد پخش زنده تصاویر ویدیویی در اینستاگرام در بخش خدمات Instagram Stories اضافه خواهد شد که هم‌اکنون نسخه بتای آن برای گوشی‌های اندرویدی آماده شده است.

اینستاگرام هم پخش زنده تصاویر ویدیویی را فراهم می‌کند

در این بخش یک کلید ویژه با نام Live ارایه شده است و کاربران با فشار دادن آن صفحه‌ای را با نام Live Broadcasts پیش روی خود می‌بینند. این صفحه در بخش ویژه مربوط به دوربین دیجیتالی فعال می‌شود و کاربران در آن با زدن کلید Go Insta می‌توانند تصاویر ویدیویی زنده و مستقیم پخش کنند.

اینستاگرام یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک محسوب می‌شود و عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی تصویری جهان را از آن خود کرده است. فیسبوک از مدت‌ها قبل امکان پخش زنده تصاویر ویدیویی را برای مشترکان خود فراهم کرده بود و هم‌اکنون قصد دارد آن را در اختیار مشترکان اینستاگرام هم بگذارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا