Mate 9 هوواوی با دو لنز مجزا در راه ورود به بازار

هوواوی پیش‌بینی کرده است در تاریخ ۳ نوامبر یعنی کمتر از دو هفته دیگر دو مدل متفاوت از گوشی هوشمند Mate 9 را به صورت همزمان معرفی کند.

موبنا، رضا خواجه‌وند – هر دو گوشی هوشمند مذکور از پایان سال جاری میلادی برای فروش عرضه می‌شوند که البته در بخش قابلیت‌ها و امکانات داخلی اندکی با یکدیگر متفاوتند.

مدل استاندارد گوشی هوشمند Mate 9 در سیستم داخلی هووای با نام Manhattan شناخته می‌شود و از جمله امکانات آن می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای Kirin 960، نمایشگر ۵٫۹ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی Full HD، رم ۴ گیگابایتی، و حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دو لنز مجزا Leica را در خود جا داده است و حسگر اثر انگشت را هم شامل می‌شود.

huawei-mate-9-2

در بخش دیگر گوشی هوشمند Mate 9 Pro معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند در سیستم داخلی هوواوی Long Island نام دارد که نمایشگر ۵٫۹ اینچی آن می‌تواند تصاویر را با کیفیت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پخش کند. برای این گوشی هوشمند حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و دیگر امکانات آن تقریبا مشابه است.

مدل Mate 9 Pro همراه با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا عرضه می‌شود و مدل استاندارد گوشی هوشمند هم با سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو بهد ست کاربران می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا