ماجرای تیراندازی در شهرک شهیدرجایی مشهد چه بود؟

در پی درگیری دو برادر بر سر اختلاف حساب با یکدیگر، یکی از آنان به ضربه گلوله اسلحه شکاری مجروح و در بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفت.

موبنا – به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: بعدازظهر روز جمعه ۳۰ مهرماه درگیری دو برادر ۳۰ و ۳۵ ساله که گویا به علت اختلاف حساب با هم دچار مشکل شده بودند، اوج می‌گیرد و در این درگیری جوان ۳۵ ساله برادر کوچک خود را با تیراندازی به وسیله اسلحه شکاری به ضرب دو گلوله از ناحیه شکم مجروح می‌سازد.

وی افزود: اعضای خانواده با مشاهده این صحنه وحشتناک موضوع را به فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ اطلاع داده و مصدوم توسط تیم اورژانس پزشکی به بیمارستان انتقال می‌یابد.

وی اظهار داشت: جوان ۳۰ ساله‌ تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار گرفته است و جستجوهای پلیسی برای دستگیری متهم فراری پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های اولیه و با توجه به اظهارات اعضای خانواده، این دو برادر بر سر یک مساله ساده با هم درگیر شده‌اند که ناتوانی در کنترل خشم و پایین بودن آستانه صبر و تحمل متاسفانه چنین حادثه‌ تاسف‌باری را رقم زده است و شهروندان باید مراقبت و هوشیاری بیشتری برای خود کنترلی و پیشگیری از وقوع اتفاقات این چنینی داشته باشند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا