پایان جلسه فوق‌العاده بررسی تغییرات کابینه/ حضور نوبخت و امیری در جلسه فردای فراکسیون امید

سخنگوی فراکسیون امید از برگزاری نشست فوق‌العاده این فراکسیون برای بررسی تغییرات اخیر کابینه خبر داد و گفت صبح فردا جلسه فراکسیون با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور و سخنگوی دولت برگزار می شود.

موبنا – بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا، با اعلام خبر برگزاری نشست فوق‌العاده فراکسیون امید عنوان کرد: در این جلسه به موضوع ترمیم کابینه پرداخته شد و پس از بحث و بررسی راجع به این مسئله قرار شد مجمع عمومی فراکسیون که فردا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح برگزار می‌شود به این موضوع اختصاص پیدا کند.

او افزود: در همین راستا از دو نفر از نمایندگان دولت دعوت شد که در جلسه فردا صبح برای توضیح در مورد ترمیم کابینه حضور داشته باشند برای همین در جلسه صبح فردا آقای امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور و آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت در مجمع عمومی فراکسیون امید حاضر می‌شوند.

سخنگوی فراکسیون امید تاکید کرد: لازم است در این مقطع در مورد مباحث کلی ترمیم کابینه و همکاری دولت و مجلس تبادل نظر صورت گیرد. البته انتظار ما این است که دولت در معرفی وزرای پیشنهادی خود به مجلس خیلی عجله نکرده و زود تصمیم‌گیری نکند توقع این است که در این مورد قبل از معرفی وزرای پیشنهادی بین دولت و مجلس بحث و تبادل نظر صورت گیرد.

پارسایی با اشاره به اینکه بحث امروز در جلسه هیات رئیسه در مورد کلیات مسائل مربوط به ترمیم کابینه بود، عنوان کرد: اعضای فراکسیون امید این تغییر را به فال می‌گیرند و ما معتقدیم که این تغیرات باید زود‌تر از این‌ها و با شروع به کار مجلس دهم صورت می‌گرفت با این امیدوارین تغییر صورت گرفته بتواند بدنه دولت را قوی‌تر کند و گزینه‌هایی که رای می‌آورند بتوانند برنامه مدونی را در مدت باقیمانده از خود نشان دهند.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا