سقوط کامیونت به زمین گودبرداری شده در تهران (+عکس)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از سقوط یک‌ دستگاه کامیونت حامل مصالح ساختمانی به عمق زمین گودبرداری شده خبر داد.

موبنا – سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌ باره گفت: در ساعت ۱۲:۴۵ امروز یک مورد حادثه سقوط کامیونت به عمق زمینی گودبرداری شده به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۳۱ را به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان وحیدیه اعزام کرد.

وی با اشاره حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودرو کامیونت در حال تخلیه مصالح ساختمانی بوده که ناگهان به علت بی‌احتیاطی راننده، به محل گودبرداری شده سقوط کرده است.

ملکی با بیان اینکه راننده کامیون تا پیش از رسیدن آتش‌نشانان از کابین خارج شده و آسیب جدی هم ندیده بود، اظهار کرد: عوامل آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل و قطع جریان برق خودرو انتقال کامیونت را به وسیله جرثقیل به سطح خیابان منتقل کرده و با تحویل محل به عوامل راهور به عملیات خود خاتمه دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم یا فوتی نداشت، ادامه داد:‌ علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

نوشته های مشابه
 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا