مصدومیت ۲ زن و یک کودک در انفجار خیابان فاطمی تهران

موبنا – سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان فاطمی خبر داد. سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۱۲:۲۶ امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه ۱۸ و ۴۰ …

موبنا – سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انفجار در یک ساختمان مسکونی در خیابان فاطمی خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۱۲:۲۶ امروز یک مورد حادثه انفجار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان دو ایستگاه ۱۸ و ۴۰ را به محل حادثه واقع در خیابان فاطمی نرسیده به میدان جهاد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه گفت: محل حادثه یک ساختمان شش طبقه مسکونی بود که در طبقه منفی یک آن سوئیتی به مساحت حدود ۳۵ متر مربع قرار داشته و انفجار در این نقطه رخ داده بود.

ملکی با بیان اینکه در پی این انفجار حریقی رخ نداد، افزود: حادثه به حدی بود که درها و شیشه‌های این واحد مسکونی از جا کنده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مجروحیت سه نفر شامل دو زن جوان و یک کودک یکساله خبر داد و گفت: این افراد که دچار سوختگی شده بودند، توسط عوامل آتش نشانی برای انتقال به بیمارستان، به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی ادامه داد: بررسی‌های کارشناسان آتش‌نشانی نشان می‌دهد که نشت گاز از پیک نیک و ایجاد جرقه سبب وقوع این انفجار شده است.

وی بیان اینکه آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند، گفت: عوامل آتش نشانی در ساعت ۱۳:۰۵ به عملیات خود خاتمه دادند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا