عبدی: به‌خاطر آبروریزی خیلی حرف‎ها را نمی‌زنم

بهادر عبدی در این رابطه گفت: صحبت خاصی انجام نشده که اکنون بخواهم بترسم. زیرا چیز خاصی نگفتم. من هیچ اسمی در صحبت هایم نگفتم و نخواهم برد. در برنامه نود سوالی مطرح شد و به ما گفتند چرا بازیکنانی مثل طالب لو، غلامی و غیره باید بروند و به جای آنها بازیکنان بیایند که …

بهادر عبدی در این رابطه گفت: صحبت خاصی انجام نشده که اکنون بخواهم بترسم. زیرا چیز خاصی نگفتم. من هیچ اسمی در صحبت هایم نگفتم و نخواهم برد. در برنامه نود سوالی مطرح شد و به ما گفتند چرا بازیکنانی مثل طالب لو، غلامی و غیره باید بروند و به جای آنها بازیکنان بیایند که کیفیت خیلی خوبی ندارند آن هم برای تیمی که قصد دارد در لیگ‌برتر بماند. حالا ایشان شکایت کرده اند و من باز هم به عنوان بزرگتر به او احترام می‌ گذارم کاری که همیشه در زندگی ام یاد گرفتم انجام دهم. برای جلوگیری از آبروریزی خیلی از حرف ها را نمی‌ زنم که اگر بخواهم یک مثال برای شما بیاورم باید بروم سراغ ارنج کردن تیم در انزلی و بازی با ملوان. این حرف ها در دل من می‌ ماند و هیچ حرفی نمی‌ زنم.

کاپیتان راه‌آهن در پاسخ به صحبت علی لطیفی مبنی بر اینکه بهادر عبدی قبلا با یکی از رسانه ها صحبت کرده و گفته لطیفی یکی از فنی ترین و بهترین مربی هایش بوده، ادامه داد: بله من یک مصاحبه انجام دادم و این را قبول دارم اما به درخواست خودم نبوده و حتی من با تلفن همراه خودم این مصاحبه را انجام ندادم. من در آن مقطع به عنوان بزرگتر تیم تلاشم این بود که به راه‌آهن کمک کنم و خود ایشان بهتر می‌ دانند که مصاحبه من با چه تلفنی انجام شد، هنوز هم می‌ گویم مشکلی وجود ندارد. بگذارید این وسط تکلیف همه چیز روشن شود. مساله من این بود که چرا افرادی مثل من، ایران نژاد و سیامک کوهنورد که پیشنهاد داشتیم و ماندیم و چرا افرادی مثل برزای، علی علیپور، غلامی، محمد آبشک باید از تیم جدا شوند و نفرات درجه ۴، ۵ به تیم بیایند. از نفراتی که ماندم که جدا شده اند آنها به تیم هایی رفته اند که در حال حاضر بهترین تیم های لیگ‌برتر هستند و دارند بهترین بازی ها را برای تیم هایشان انجام می‌ دهند. اما در تیم ما یکسری بازیکن لیگ دو، لیگ سه ای در حال بازی کردن هستند.

هافبک راه‌آهن در همین باره ادامه داد: من نگفتم بازیکنانی که آمدند از طریق رابطه هستند و یا اینکه شخص خاصی این وسط پول گرفته است، من فقط گفتم چرا بازیکن خوب رفته و بازیکن درجه ۵، ۶ آمده و از این قضیه ناراحت هستم. من تمام تلاشم را کردم که در زمان سرمربیگری او به تیمم همه جوره کمک کنم. به همین خاطر مصاحبه انجام داده ام ولی همه این را می‌ دانند که عقل سلیم نمی‌ گذارد آدمی مثل من که با مربیانی چون دایی، کاظمی، تارتار، قطبی، استیلی و … کار کرده است، بیاید و بگوید مربی ای که یک هفته با او کار کرده اند، بهترین مربی من بوده. ما تا آخر این داستان پیش می‌ رویم و مشکلی هم نداریم.

عبدی در پایان افزود: انشاالله که دو، سه بازی پیش رو را با برد بگذرانیم و تیم را در لیگ‌برتر نگه داریم و در آخر اینکه آن بالایی خودش عادل ترین قاضی است و همه چیز را دیده، خدا را شکر همه می‌ دانند ما در فصل نقل و انتقالات چه کشیده ایم.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا