اسکوتر برقی تاشو! (+عکس)

موبنا، رکسانا دانیالی – Moveo 2016 ابعادی معادل ۱۵۵۰ در ۸۵۰ در ۱۰۶۰ میلی متر و ۴۵ کیلوگرم وزن دارد. زمانی که جمع می شود، ابعاد این اسکوتر به ۸۳۰ در ۵۵۰ در ۱۰۶۰ میلی متر کاهش می یابد. اسکوتر برقی Moveo از ظاهری مدرن و مینیمالیستیک برخوردار است، قابلیت جمع شدن نیز به شما …

موبنا، رکسانا دانیالی – Moveo 2016 ابعادی معادل ۱۵۵۰ در ۸۵۰ در ۱۰۶۰ میلی متر و ۴۵ کیلوگرم وزن دارد. زمانی که جمع می شود، ابعاد این اسکوتر به ۸۳۰ در ۵۵۰ در ۱۰۶۰ میلی متر کاهش می یابد. اسکوتر برقی Moveo از ظاهری مدرن و مینیمالیستیک برخوردار است، قابلیت جمع شدن نیز به شما اجازه می دهد که آن را به راحتی همراه خود جا به جا کنید. لازم به ذکر است که این اسکوتر زمانی که تا می شود، می تواند بر چرخ هایش حرکت داده شود در نتیجه نیاز به انرژی زیادی برای حمل آن نخواهد داشت. ساخت این اسکوتر از فیبر کربن و قسمت های آلومینیومی، علاوه بر کاهش وزن، سبب استحکام بخشی به آن نیز شده است.
اسکوتر برقی Moveo مجهز به باتری پلیمر لیتیم ۱۰۰۰ واتی است که حداکثر سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت و رنج مسافتی ۴۵ کلیمتر را برای راننده فراهم می کند. باتری قابل شارژ این اسکوتر، قابل جداسازی است از این رو می توانید آن را با راحتی بیشتری شارژ مجدد کنید. از دیگر امکانات Moveo می توان به صفحه نمایش دایره ای شکل آن اشاره کرد که شما را از وضعیت اسکوترتان با خبر می سازد، چراغ ال ای دی نیز رانندگی ایمن در شب را تضمین می کند.
قیمت این اسکوتر هنوز اعلام نشده است.

۱

۲

۴

۳

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا