میانگین قیمت هر آیفون فروخته شده در فصل گذشته: ۶۰۶ دلار

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت سرمایه‌گذاری Cowen and Co، میانگین قیمت هر دستگاه آیفون که در فصل گذشته فروخته شد ۶۰۶ دلار است. با توجه به اینکه در این فصل مدل‌های مختلف آیفون با حافظه‌های داخلی متفاوت به فروش رسید، این مرکز سرمایه‌گذاری گزارش میانگین قیمت فروش …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت سرمایه‌گذاری Cowen and Co، میانگین قیمت هر دستگاه آیفون که در فصل گذشته فروخته شد ۶۰۶ دلار است. با توجه به اینکه در این فصل مدل‌های مختلف آیفون با حافظه‌های داخلی متفاوت به فروش رسید، این مرکز سرمایه‌گذاری گزارش میانگین قیمت فروش (ASP) را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش گفته شد بین ماه‌های ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۱۶ قیمت دستگاه گوشی هوشمند آیفون که در بازار جهانی به فروش رسید ۶۰۶ دلار بود.

iphone-2

در این دوره زمانی مدت کوتاهی دو گوشی هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus در بازار حضور داشتند. «تیموتی آرکوری» مدیر مرکز مذکور توضیح داد آیفون ۷ Plus که گران‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، در فصل آینده می‌تواند میانگین قیمت هر دستگاه آیفون را بیشتر کند.

در فصل سوم سال ۲۰۱۶ اپل موفق شد ۴۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند آیفون را به فروش برساند که ۲۱ میلیون دستگاه از آن در خانواده آیفون ۷ طبقه‌بندی می‌شد. در این فصل ۳٫۵ میلیون دستگاه ساعت هوشمند Apple Watch و ۹٫۵ میلیون دستگاه تبلت iPad هم به فروش رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا