گران‌ترین خرید در سرویس موبایلی Apple Pay به ارزش یک میلیون دلار

موبنا، رضا خواجه‌‌وند – یک دستگاه اتموبیل «اَستون مارتین DB5» مدل ۱۹۶۴ از طریق پلتفرم Vero و مبتنی بر سرویس پرداخت موبایلی Apple Pay به قیمت یک میلیون دلار فروخته شد. این نخستین اتومبیل کلاسیک محسوب می‌شود که از طریق ابزارهای آنلاین اجتماعی فروخته شد. خریدار خوش‌شانس این اتومبیل نخستین بار آن را در نمایشگاه …

موبنا، رضا خواجه‌‌وند – یک دستگاه اتموبیل «اَستون مارتین DB5» مدل ۱۹۶۴ از طریق پلتفرم Vero و مبتنی بر سرویس پرداخت موبایلی Apple Pay به قیمت یک میلیون دلار فروخته شد.

این نخستین اتومبیل کلاسیک محسوب می‌شود که از طریق ابزارهای آنلاین اجتماعی فروخته شد. خریدار خوش‌شانس این اتومبیل نخستین بار آن را در نمایشگاه بین‌المللی Paris Motor Show مشاهده کرده بود و سپس متوجه شد از طریق خدمات پرداخت الکترونیک اپل می‌تواند آن را خریداری کند.

aston-martin-db5-apple-pay-2

علاقمندان به اتومبیل‌های قدیمی بد نیست بدانند که این خودرو طی ۲۰ سال گذشته در پارکینگ بود و هرگز جابه‌جا نشد. این خودرو که فرمان آن در قسمت راست قرار گرفته است، روکش داخلی چرم دارد و به صورت سارشی ساخته شده است.

سرویس پرداخت الکترونیکی Apple Pay هم‌اکنون توسط ۲۴ بانک بزرگ آمریکا پشیتبانی می‌شود و شرکت هواپیمایی British Airways نیز امکان رزرو بلیت‌های خود را از طریق آن فراهم کرده است.

این سرویس از طریق دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS ارایه می‌شود و هنوز کاربران بسیاری از کشورها به آن دسترسی ندارند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا