LG G6 ساختار پازلی ندارد

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین خبر منتشر شده توسط خبرگزاری کره‌ای ET News، گوشی هوشمند LG G6 که قرار است جایگزین مدل G5 شود، برای جلوگیری از مشکلات قبلی و افزایش محبوبیت خود طراحی پازلی ندارد و به صورت معمولی عرضه می‌شود. چندین منبع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند G6 ساختار اصلی یکپارچه …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس آخرین خبر منتشر شده توسط خبرگزاری کره‌ای ET News، گوشی هوشمند LG G6 که قرار است جایگزین مدل G5 شود، برای جلوگیری از مشکلات قبلی و افزایش محبوبیت خود طراحی پازلی ندارد و به صورت معمولی عرضه می‌شود.

چندین منبع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند G6 ساختار اصلی یکپارچه دارد و بر این اساس نمی‌تواند قابلیت‌های پازلی برای جدا کردن بخش‌های مختلف بدنه گوشی را در آن مشاهده کرد. این گوشی هوشمند که در کنار V20 با نمایشگر ثانوی عرضه می‌شود، می‌تواند بار دیگر محبوبیت گوشی‌های ال‌جی را افزایش دهد.
خبرگزاری ET Neas توضیح داد گوشی هوشمند G6 تراشه یکپارچه برای بوردهای اصلی و سیستم صوتی را شامل می‌شود و به طور حتم با ساختار غیرپازلی به دست کاربران می‌رسد.
با این وجود برای پرچمدار بعدی گوشی‌های ال‌جی یک ساختار کاملا متفاوت در نظر گرفته شده است که تاکنون در هیچ گوشی دیگری مشاهده نشده بود. هنوز توضیحات بیشتری در این زمینه ارایه نشده است و با این وجود منابع آگاه می‌توان گفت این محصول ضدآب است.

پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند LG G6 در فصل نخست سال ۲۰۱۷ میلادی به صورت رسمی وارد بازار جهانی شود و هنوز مشخصات نهایی آن اعلام نشده است.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا