دیدار ولایتی با نخست وزیر عراق

موبنا – دکتر علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق دیدار و درباره مهمترین مسائل منطقه، جنگ علیه تروریسم و روابط دوجانبه گفت وگو و تبادل نظر کرد. العبادی در این دیدار ابراز امیدواری کرده که جنگ علیه داعش در عراق بزودی خاتمه یابد و همچنین …

موبنا – دکتر علی اکبر ولایتی مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز پنجشنبه با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق دیدار و درباره مهمترین مسائل منطقه، جنگ علیه تروریسم و روابط دوجانبه گفت وگو و تبادل نظر کرد.

العبادی در این دیدار ابراز امیدواری کرده که جنگ علیه داعش در عراق بزودی خاتمه یابد و همچنین گفته که ضرورت دارد کشورهای منطقه در حوزه های امنیتی و اطلاعاتی در جنگ نهایی با عراق همکاری کنند.

براساس بیانیه نخست وزیری عراق، دکتر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب و رئیس شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی نیز حمایت کشورش را از وحدت، حاکمیت و دولت عراق اعلام کرده است.

دکتر ولایتی روز پنجشنبه سفر خود را به بغداد آغاز کرد و پیش از دیدار با حیدرالعبادی با عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی (بزرگترین جریان سیاسی عراق) و رئیس مجلس اعلای اسلامی دیدار کرد.

 منبع: ایرنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا