درخشش کودکان ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

موبنا – سه کودک و نوجوان ایرانی جایزه اول، تندیس و دیپلم افتخارِ مسابقه بین المللی نقاشی مونتانای بلغارستان در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کردند. موضوع این مسابقه «موسیقی و رقص های سنتی مردم کشور من» بود و از بین دو هزار و ۸۰۰ اثر رسیده از ۳۳ کشور جهان، سه عضو مراکز …

موبنا – سه کودک و نوجوان ایرانی جایزه اول، تندیس و دیپلم افتخارِ مسابقه بین المللی نقاشی مونتانای بلغارستان در سال ۲۰۱۶ را از آن خود کردند.

موضوع این مسابقه «موسیقی و رقص های سنتی مردم کشور من» بود و از بین دو هزار و ۸۰۰ اثر رسیده از ۳۳ کشور جهان، سه عضو مراکز فرهنگی هنری کانون موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این مسابقه شدند.

هانا سپهری کیا هفت ساله از مرکز شماره یک کانون استان کرمانشاه، جایزه اول و تندیس این دوره مسابقه نقاشی بلغارستان را دریافت کرد.

سارا زورمند ۱۱ ساله از مرکز شماره چهار کانون استان اردبیل و فاطمه خسروی ۱۴ ساله از کانون استان خراسان جنوبی هر دو دیپلم افتخار این رقابت بین المللی را کسب کردند.

همچنین دیپلم افتخار مسابقه بین المللی نقاشی مونتانای بلغارستان به امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مشارکت و حضور متفاوت در این مسابقه اهدا شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۸۷۴ اثر نقاشی در این رقابت بین المللی شرکت کرده است.

 منبع: مهر

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا