ZTE به کمک کاربران جهانی مشخصات گوشی بعدی خود را انتخاب کرد

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این اتفاق شرکت ZTE پنج محصول اصلی خود را معرفی کرد و کاربران جهانی این امکان را داشتند به آنها رای دهند تا در نهایت یک دستگاه اصلی برای تولید انبوه انتخاب شود. دستگاهی که در این رقابت انتخاب شد، قرار است در نمایشگاه CES 2017 در ابتدای سال میلادی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – در این اتفاق شرکت ZTE پنج محصول اصلی خود را معرفی کرد و کاربران جهانی این امکان را داشتند به آنها رای دهند تا در نهایت یک دستگاه اصلی برای تولید انبوه انتخاب شود. دستگاهی که در این رقابت انتخاب شد، قرار است در نمایشگاه CES 2017 در ابتدای سال میلادی در لاس‌وگاس آمریکا به نمایش درآید.
این دستگاه یک گوشی هوشمند ویژه‌ است که می‌تواند عنبیه چشم کاربر را شناسایی کند و بدنه آن به نوعی چسب ویژه مجهز شده است. «جِف یی» مدیر مرکز برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های فناورانه ZTE در کشور آمریکا توضیح داد مرحله بعدی این است که Project CSX وارد فاز توسعه شود.
zte-2
به گفته یی، شرکت ZTE تصمیم دارد نظرسنجی جهانی خود را در این زمینه ادامه دهد تا رنگ گوشی و نام آن را هم توسط هواداران انتخاب کند. در نتیجه نظرسنجی کنونی نتایج زیر برای این گوشی هوشمند به دست آمده است:

– گوشی مجهز به سیستم تشخیص عنبیه چشم: ۳۶ درصد
– پوشش و قاب محافظ هوشمند برای گوشی: ۲۱ درصد
– ساخت پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی: ۱۹ درصد
– ماسک ویژه مخصوص فضای واقعیت مجازی: ۱۶ درصد
– سازگاری با دستکش‌های هوشمند برای استفاده در فضای واقعیت مجازی: ۸ درصد
شرکت ZTE هم‌اکنون عنوان چهارمین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در کشور آمریکا را به خود اختصاص داده ست.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا