LG V20 قبل از ورود به بازار ۶۰ هزار بار آزمایش شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند LG V20 به عنوان یکی از پرچمداران این شرکت کره‌ای در آستانه ورود به بازار جهانی بهسر می‌برد و این طور که رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند دستگاه مذکور که قرار است فروش آن از هفته آینده در آمریکا آغاز شود،‌ پیش از آنکه به تولید انبوه برسد بیش از …

موبنا، رضا خواجه‌وند – گوشی هوشمند LG V20 به عنوان یکی از پرچمداران این شرکت کره‌ای در آستانه ورود به بازار جهانی بهسر می‌برد و این طور که رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند دستگاه مذکور که قرار است فروش آن از هفته آینده در آمریکا آغاز شود،‌ پیش از آنکه به تولید انبوه برسد بیش از ۶۰ هزار بار آزمایش شد.
lg-v20-2
از مهم‌ترین بررسی‌هایی که روی این گوشی هوشمند انجام شد، آزمون‌های مربوط به دوام و توان گوشی بود. شرکت ال‌جی برای سنجش میزان مقاومت دستگاه از یک نوار فولادی استفاده کرد و آن را از فواصل مختلف رها نمود. در این آزمایش نوار فولادی به عنوان سخت‌ترین ماده موجود به کار گرفته شد.
در این آزمایش گوشی هوشمند V20 از فاصله یک متری در زوایای مختلف، از قسمت نمایشگر و از قسمت پشت با زمین برخورد کرد تا درنهایت شرکت سازنده بتواند مقاومت دستگاه را افزایش دهد. دیگر آزمایش‌های صورت گرفته روی نمایشگر دستگاه و میزان فشار وارد شده به آن صورت گرفت.
سرهم کردن قطعات این گوشی هوشمند نیز از دیگر موارد مورد توجه بود و رابط کاربری، سیستم عامل و … به صورت دستی در آن بررسی شدند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا