این اپلیکیشن ویرایشگر تصویر را حتما نصب کنید (+لینک دانلود)

شما به عنوان یک کاربر موبایلی دستکم یک اپلیکیشن ویرایش عکس را در اختیار دارید. ولی اگر می‌خواهید همه نیازهای خود را در این زمینه برطرف کنید، بهتر است سراغ اپلیکیشن Polarr بروید.

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی اخباری که این روزها منتشر می‌شود استفاده از ابزارهای ویرایشگر تصویر VSCO، Prisma، Snapseed، Adobe Lightroom، Darkroom، RNI Films، Google Photos و … توصیه می‌شود. با این وجود یک اپلکیشن کاربردی وجود دارد که می‌تواند به صورت یکجا همه قابلیت‌های ابزارهای مذکور را در اختیار شما بگذارد.

download-for-android
download-app-store

اپلیکیشن Polarr که یک ابزار تخصصی ویرایشگر تصویر محسوب می‌شود، تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما را در خود جا داده است و به گفته کارشناسان اگر آن را بارگذاری کنید، نیازی به هیچ ابزار دیگری نخواهید داشت.
این اپلیکیشن که به صورت رایگان عرضه شده است، در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما به کمک آن می‌توانید درجه حرارت، رنگ، حرکت، و اشباع رنگی در عکس‌ها را ویرایش کنید.
polarr-1

این اپلیکیشن همچنین امکان تغییر شفافیت، کنتراست، بخش‌های برجسته، سایه‌ها و میزان انتشار رنگ‌های سیاه و سفید را فراهم می‌کند و جزییات بیشتری را برای مدیریت ویرایشگری تصویر ارایه می‌دهد.
برای این اپلیکیشن موبایلی انواع فیلترهای متناسب با ویرایش تصویر هم ارایه شده است و به عبارت دیگر شما با آن یک ابزار تخصصی و کاملا کاربردی رایگان را در اختیار خواهید داشت.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا