تخفیف ویژه برای خرید Galaxy S8‌ و Note 8 به صاحبان Galaxy Note 7

موبنا، رضا خواجه‌وند – این منبع رسانه‌ای به نقل از یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود توضیح داد مدیران سامسونگ به این نتیجه رسیده‌اند که می‌بایست روی پرچمداران بعدی خود به صاحبان Galaxy Note 7 تخفیف ویژه دهند تا محبوبیت از دست رفته آنها برگردد. همان طور که در گزارش‌های قبلی گفته شد، …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این منبع رسانه‌ای به نقل از یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود توضیح داد مدیران سامسونگ به این نتیجه رسیده‌اند که می‌بایست روی پرچمداران بعدی خود به صاحبان Galaxy Note 7 تخفیف ویژه دهند تا محبوبیت از دست رفته آنها برگردد.
A customer tries the Samsung Galaxy Note smartphone at a store in Seoul
همان طور که در گزارش‌های قبلی گفته شد، سامسونگ هم‌اکنون این طرح را به اجرا گذاشته است تا همه کاربران جهانی Galaxy Note 7 را پس دهند و در عوض یک دستگاه گوشی دیگر با تخفیف در اختیار بگیرند.
سامسونگ برای کاربران خود در آمریکا اعلام کرد هر کاربری که قصد داشته باشد Galaxy Note 7 را به طور کامل پس دهد و یک گوشی غیر سامسونگی خریداری کند، می‌تواند ۲۵ دلار هدیه بگیرد.
طرح دیگر این است که صاحبان گوشی هوشمند Note 7 بتوانند تخفیف خود را نگه دارند و هنگام خرید Galaxy Note 8 یا Galaxy S8 از آن بهره‌مند شوند.
البته باید توجه داشته باشید برخی کاربرانی که Galaxy Note 7 را خریده‌اند در آخرین نظرسنجی‌ها اعلام کرده‌اند که پس از این هرگز گوشی هوشمند ساخت شرکت سامسونگ را نمی‌خرند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا