لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری هفته آینده در دولت نهایی می‌شود

موبنا – جمشید انصاری، در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان که روز پنج شنبه، ۲۸ مهرماه جاری در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد و من هم هر آنچه در توان داشته باشم، حمایت خواهم کرد. انصاری در بخش دیگری از …

موبنا – جمشید انصاری، در پنجمین جلسه شورای اداری استان کردستان که روز پنج شنبه، ۲۸ مهرماه جاری در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت اهتمام ویژه‌ای برای پیشبرد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد و من هم هر آنچه در توان داشته باشم، حمایت خواهم کرد.

انصاری در بخش دیگری از سخنانش گفت: دولت یازدهم در شرایطی مسئولیت کشور را عهده‌دار شد که آثار و نتایج تحریم‌های ظالمانه که ایجاد شده بود، در تمام کشور مشهود بود.

وی افزایش شدید نرخ ارز و کاهش ارزش پول داخلی، کاسته شدن از دارایی و ثروت مردم، نزدیک شدن به نرخ تورم بالای ۳۶ درصد، کاهش قدرت خرید مردم و نرخ پایین رشد اقتصادی را از جمله پیامدهای بارز تحریم‌ها در کشور دانست.

معاون رئیس جمهوری گفت: دولت در چنین شرایطی مسئولیت کشور را تحویل گرفت که با حمایت مردم بخشی از شرایط بحرانی را با کمترین هزینه و در مدت زمان کم رفع کرد و توانست تورم را تک‌رقمی کرده و جهشی در اقتصاد مردم حاصل کند.

انصاری درباره دائمی‌کردن مدیریت خدمات کشوری و اینکه کارهای بازنگری آن تمام شده و هفته آینده در جلسه دولت نهایی می‌شود گفت: تغییرات مهمی در اصلاحاتی که پیشنهاد شده بود، منظور شده است که امیدواریم به تصویب دولت هم برسد.

معاون رئیس جمهوری در ادامه به برنامه‌های دولت در زمینه اقتصادی، کاهش بیکاری و رونق اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های دولت برای ایجاد رونق اقتصادی بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کاهش نرخ بیکاری است که حمایت از این برنامه در استان‌هایی مانند کردستان لازم است.

وی تصریح کرد: آنچه دولت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استنباط کرده، مقاوم کردن اقتصاد است و مردم نیز چون برنامه‌های دولت را از آن خود می‌دانند با اجرای این برنامه‌ها همراهی می‌کنند.

انصاری یادآور شد: کمترین تحرک را برای بیان دستاوردهای دولت از سوی مدیران شاهد هستیم که باید در این مدت جبران کنند کما اینکه مردم جهت‌گیری‌های دولت در حوزه‌های مختلف را به درستی تشخیص داده‌اند.

 منبع: ایسنا

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا