مفقود شدن ۵ کارگر لایروب در حادثه ریزش چاه قنات سبزوار

موبنا – براثر ریزش دیواره‌های یک چاه قنات در شهرستان سبزه وار در استان خراسان رضوی، دست کم ۵ کارگر لایروب مفقود شده‌اند. از روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۶ مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن شهرستان سبزوار به درون چاه ۱۶۰ متری می‌روند که در پی ریزش دیواره‌ها به …

موبنا – براثر ریزش دیواره‌های یک چاه قنات در شهرستان سبزه وار در استان خراسان رضوی، دست کم ۵ کارگر لایروب مفقود شده‌اند.

از روز سه شنبه ۲۷ مهر ماه ۶ مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن شهرستان سبزوار به درون چاه ۱۶۰ متری می‌روند که در پی ریزش دیواره‌ها به داخل چاه این کارگران مفقود می‌شوند.

از قرار معلوم دو نفر از کارگران در دقایق اولیه حادثه خود را به دهانه چاه رسانده ونجات می‌یابند.

آنطور که منابع رسمی اعلام کرده‌اند یک نفر دیگر از اهالی روستای کسکن که برای نجات آنان اقدام کرده حین عملیات امداد رسانی دچار حادثه شده و او نیز همانند سایر کارگران مفقود شده است.

طبق گزارش این منابع رسمی شروع عملیات امداد رسانی برای یافتن این ۵ کارگر مفقود شده از‌‌ همان ساعات اولیه از سوی امداد گران آغاز شده است.

در عین حال گفته می‌شود که به دنبال انتشار خبر مذکور، هم اکنون تعدادی از خودروهای اوژانش ۱۱۵ و امداد سازمان هلال احمر به همراه نیروی انتطامی برای کمک به مصدومان احتمالی در ورودی چاه قنات حضور دارند.

هنوز علت اصلی ریزش چاه اعلام نشده اما طبق شنیده‌های منابع ایلنا احتمال دارد که دلیل این حادثه فروریختن دیواره‌های یکی از سفره‌های زیر زمینی آب بوده باشد.

 منبع: ایلنا

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا