وقتی نوشیدن آب شما را در برابر بیماری محافظت می‌کند

موبنا – فواید نوشیدن آب برای هیچ یک از ما پوشیده نیست. بخش قابل توجهی از بدن انسان را آب تشکیل داده و به واقع مایعی حیات بخش محسوب می شود. تامین آب مورد نیاز بدن از اهمیت فراوانی برخوردار است و کمبود این ماده می تواند بر عملکرد روزانه، سلامت و بهزیستی ما تاثیرگذار …

موبنا – فواید نوشیدن آب برای هیچ یک از ما پوشیده نیست. بخش قابل توجهی از بدن انسان را آب تشکیل داده و به واقع مایعی حیات بخش محسوب می شود. تامین آب مورد نیاز بدن از اهمیت فراوانی برخوردار است و کمبود این ماده می تواند بر عملکرد روزانه، سلامت و بهزیستی ما تاثیرگذار باشد.
به نقل از “دیلی هلث”، روش های مختلفی برای نوشیدن آب در طول روز وجود دارند. نوشیدن آب صبحگاهی و به محض بیدار شدن از خواب یکی از روش هایی است که می تواند فواید چشمگیری برای بدن به همراه داشته باشد.

به گفته برخی، این روش به ژاپنی ها تعلق دارد که چندان هم غیر منطقی نیست زیرا مردم این کشور در زمینه درمان های طبیعی و دنبال کردن رژیم های غذایی سالم شهرتی جهانی دارند. در فیلم ها و برنامه های مستند بسیاری فرهنگ ژاپن به نمایش گذاشته شده و چگونگی استفاده از منابع طبیعی که محیط زیست در اختیار آنها قرار می دهد، نشان داده شده است.

در اینترنت می توانید به نمونه های بسیاری دسترسی داشته باشید که نشان می دهند مردم ژاپن چگونه از محیط زیست و منابع طبیعی برای حفظ سلامت خود در شرایط ایده آل و درمان بیماری ها استفاده می کنند. در این مطلب قصد داریم روی آب و چگونگی نوشیدن آن که بیشترین سود را برای بدن انسان دارد، متمرکز شویم.

با دنبال کردن این روش می توان احتمال ابتلا به بیماری های زیر را کاهش داد:
سردرد
بدن درد
بیماری های قلبی عروقی
آرتروز
بیماری صرع
چاقی
برونشیت
آسم
سل
مننژیت
بیماری ها کلیه
استفراغ
ورم معده
اسهال
دیابت
یبوست
بیماری های چشم
اختلالات قاعدگی
اختلالات گوش، بینی و گلو
چگونگی نوشیدن آب در طول روز به منظور حفظ شرایط خوب سلامت بر اساس این روش به شرح زیر است:

پس از بیدار شدن از خواب چهار لیوان آب بنوشید و روز خود را این گونه آغاز کنید.
پس از نوشیدن چهار لیوان آب، دندان های خود را مسواک زده و تا ۴۵ دقیقه چیزی میل نکنید.
پس از گذشت ۴۵ دقیقه می توانید صبحانه خود را میل کرده و قهوه یا چای بنوشید.
پس از صرف صبحانه تا دو ساعت هیچ چیزی نخورید.
روندی مشابه برای (پس از) ناهار و شام نیز انجام می شود.
شما می توانید چهار لیوان یا بیشتر آب را نیز هنگام ناهار یا شام یا پس از گذشت دو ساعت از صرف سه وعده غذایی روزانه بنوشید.

 منبع: عصر ایران

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا