سپاه اراک: دستگیری ۲۴ نفر به دلیل مدلینگ

موبنا – تعداد ۴ شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی و ۲۴ نفر از عوامل آن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی …

موبنا – تعداد ۴ شبکه سازمان یافته مدلینگ و ابتذال در استان مرکزی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله شناسایی و ۲۴ نفر از عوامل آن دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی در اطلاعیه‌ای آورده است: به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی می‌رساند در ادامه شناسایی و اشراف بر عوامل مخل امنیت اخلاقی و اجتماعی در فضای سایبری استان، سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله موفق به کشف، شناسایی و انهدام شبکه ترویج فساد و ابتذال در حوزه‌های ضد فرهنگی و ضداخلاقی در شبکه‌های اجتماعی شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: بخشی از اقدامات این شبکه سازمان یافته شامل “ترویج فرهنگ برهنگی و مدلینگ و عادی سازی بی‌حجابی”، “تلاش برای ترویج فرهنگ اباحه‌گری” و “ترویج روابط خارج از قواعد اخلاقی” از طریق ساخت کلیپ و انتشار تصاویر مبتذل می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این سازمان در راستای با اقدام ضد فرهنگی و اشاعه فساد و فحشا توسط شبکه‌های مدلینگ و با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از رخنه فرهنگی دشمنان، عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری درباره برخورد شدید با هجمه‌های فرهنگی و احترام به خواست مردم با ۴ شبکه مدلینگ در استان مرکزی برخورد و در همین راستا ۲۴ نفر به مراجع قضایی معرفی و پرونده آنان در دست بررسی قرار گرفت.

اطلاعیه روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان می‌سازد: سازمان اطلاعات سپاه روح‌الله علاوه بر دستگیری این مهره‌های کلیدی و پلمب ۹ باب آتلیه و استودیو و آرایشگاه زنانه تعدادی ۴۱ نفر از افرادی که ناخواسته در دام این شبکه افتاده بودند، احضار و ارشاد شدند.

 منبع: تسنیم 

Mobna-Telegram

دکمه بازگشت به بالا